مسابقات فوتبال جام شهدای ورزشکار در نوش آباد پایان یافت

کاشان ( پانا) - رییس کمیته برگزاری مسابقات فوتبال جام شهدای ورزشکار گفت: این دوره از مسابقات با حضور 20 تیم فوتبال از شهرهای آران و بیدگل، کاشان، علی آباد، محمدآباد، مشکات و نوش آباد همراه با تیم شهدای مدافع حرم در ورزشگاه شهید ساجدی نوش آباد برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۹۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات فوتبال جام شهدای ورزشکار در نوش آباد پایان یافت

مرتضی طاهری در در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: سومین دوره از مسابقات فوتبال جام شهدای ورزشکار با 35 بازی در قالب چهار گروه آغاز شد که هشت تیم برتر به مرحله تک حذفی رسیدند .

وی افزود: طی 20 شب برگزاری این دوره از مسابقات که در ماه رمضان با حمایت مالی خانواده شهیدان طاهری برگزار شد، پس از بازی نهایی، تیم لوازم خانگی رهبر به مقام قهرمانی و تیم هامیلتون به مقام نایب قهرمانی رسیدند.

وی تصریح کرد: بنا به رای کمیته برگزاری مسابقات، سید علی حسینی، سجاد خربزه کار، رشید حیدری و محمدجواد فتاحی به ترتیب به عنوان بهترین بازیکن، بهترین گلزن، بازیکن اخلاق و بهترین دروازه بان معرفی شدند.

رییس کمیته برگزاری مسابقات فوتبال جام شهدای ورزشکار گفت: با وجود آنکه این مسابقات به یاد شهدای ورزشکار برگزار شد و فرماندار در آن شرکت کرد، اما متاسفانه رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آران و بیدگل حتی در مسابقات فینال هم به ورزشگاه نیامد در حالی که انتظار بود به احترام شهدا این دعوت را قبول کند.

طاهری گفت: با وجود آنکه رهبر فرزانه انقلاب، تاکید می کند که امر به ورزش، امر به معروف است اما با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، هیچ فضای ورزشی از اعتبارهای دولتی در نوش آباد ایجاد نشده است و فعالیتهای ورزشی از محل بودجه شخصی ورزشکاران و خیرخواهی نیکوکاران بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار