یک جای کاملاً مطمئن برای محاسبه و پرداخت آنلاین فطریه

فقر و سرطان؛ با فطریه های خود نجات شان دهیم

تهران (پانا) ـ کمک به درمان بیماران فقیر و نیازمندی که به سرطان مبتلا شده اند، یکی از الهی ترین و انسانی ترین گزینه ها برای پرداخت فطریه است.

کد مطلب: ۹۱۹۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
فقر و سرطان؛ با فطریه های خود نجات شان دهیم

به گزارش عصرایران، یکی از دغدغه‌های واقعی ما این است که فطریه پرداختی‌مان در جایی که باید، صرف شود. کمک به درمان بیماران فقیر و نیازمندی که به سرطان مبتلا شده اند، یکی از الهی ترین و انسانی ترین گزینه ها برای پرداخت فطریه است.
بیمارستان خیریه امید به‌طور تخصصی روی سرطان کار می‌کند و بیماران‌ نیازمند را تحت پوشش خود قرار داده است. این بیمارستان که در ارومیه واقع است، به نوعی قطب درمان سرطان در شمال غرب کشور است.
تنها در سال گذشته بالغ بر ۶۸ هزار بیمار از خدمات درمانی بستری، کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی، اورژانس، پاراکلینیک و ... در بیمارستان امید و با تعرفه خیریه استفاده کرده اند که نشان از وسعت کار این "مجموعه علمی، تخصصی و خیریه" دارد. بی دلیل نیست که "یونسکو" نیز این بیمارستان را به عنوان مرکز درمانی برتر سرطان به رسمیت شناخته است و سازمان امور مالیاتی نیز کمک های مالی به این بیمارستان خیریه را به عنوان هزینه قابل قبول در اظهارنامه های مالیاتی می پذیرد.

در این بیمارستان، علاوه بر پذیرش و بستری بیمار، مهمانسرایی نیز احداث کرده اند تا همراهان مستمند بیماران نیز بتوانند در آن اقامت کنند. در سال گذشته ۴۲۲۶ بیمار نیازمند و همراهان شان از نقط مختلف کشور در سرای اقامتی "امید" بودند تا دوران انتظار برای شیمی درمانی و رادیوتراپی را با اندوه و نگرانی اسکان و اقامت سخت تر نگذرانند.

همه این اتفاقات خوب و نجات جان انسان‌هایی که با تشخیص و درمان به‌موقع سرطان از مرگ رهایی می یابند، با کمک‌های انسان های نیک اندیش میسر شده است.
این بیمارستان بر اساس مجوزهای دریافتی از مراجع تقلید شرعاً مجاز به دریافت فطریه و صرف آن در کمک به بیماریان فقیر است.
عصر ایران نیز عملکرد این بیمارستان در کمک به بیماران فقیر مبتلا به سرطان را تایید می کند و صد البته هر کسی می تواند به‌طور حضوری نیز صحت این موضوع انسانی را ملاحظه کند.
انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان (امید) در سال 92 و در سال 1392 به‌عنوان یکی از سازمان‌های مردم نهاد برتر کشور در حوزه سرطان انتخاب، و لوح افتخار و تندیس سازمان جهانی یونسکو را دریافت نمود.
همچنین انجمن خیریه امید اولین سازمان مردم نهاد حوزه سرطان کشور است که موفق به دریافت گواهی سازمان اعتباردهیUKAS انگلستان شده است.
بنابراین پیشنهاد می‌کنیم فطریه‌های خود را از طریق این بیمارستان خیریه، صرف درمان و تهیه داروها و تجهیزات درمانی برای بیماران فقیری کنید که به سرطان نیز دچار شده‌اند و چشم امیدشان به بیمارستان امید است و کمک‌های انسان دوستانه شما.

شماره حساب: ۸۲۷۸۸۸۸۸۸۸۸۱۱
شماره کارت: ۶۰۲۰-۶۹۳۰-۱۰۱۱-۵۸۹۲
بانک سپه
کد دستوری: #۳۱۸۸۱*۴*۷۳۳*

سایت: www.omidcharity.com

* گزارشی از کارنامه بیمارستان خیریه "امید" : اینجا هیچ بیماری ناامید برنمی گردد

* کیومرث پور احمد: دم شان گرم، کاری کرده‌اند کارستان؛ با افتخار حامی و مُبلّغ این انجمن خواهم بود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار