نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ناحیه سید الشهدا(ع) اسلامشهر:

مسئولین با رفتار عملی خود در تبیین اندیشه های امام راحل به نسل جوان کوشا باشند

اسلامشهر(پانا) - نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ناحیه سید الشهدا(ع) اسلامشهر گفت : سی سال از ارتحال امام راحل گذشت و میبایست بررسی کنیم چه مقدار در وظیفه مهم خود در انتقال اندیشه های امام خمینی(ره) به نسل جوان موفق بودیم.

کد مطلب: ۹۱۹۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مسئولین با رفتار عملی خود در تبیین اندیشه های امام راحل به نسل جوان کوشا باشند

حجت الاسلام نیکنام در گفتگو با خبرنگارپانا شهرستانهای استان تهران با تسلیت سی امین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره) اظهار داشت: تمامی افراد که از قبل و پس ازانقلاب، زمان امام راحل، هشت سال دفاع مقدس و صحنه‌های مهم دیگر انقلاب اسلامی حضور داشتند، میبایست نسل جوانی را که در زمان امام خمینی (ره) نبودند رابا آرمانها و اندیشه‌های آن مرد الهی ومخلص آشنا کنند.

او در ادامه افزود: اهل قلم، در مطبوعات و فضای مجازی و در کنار آن مسئولین مدارس و دانشگاه‌ها وظیفه دارند امام راحل را صرفا " صوری به جوانان نشناسند و راه روشن و هدفمند امام راحل را به این جوانانی که با این شور و شوق در مراسم سی امین سالگرد ارتحال ایشان شرکت کردند، تبیین و معرفی کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ناحیه سید الشهدا(ع) اسلامشهر خطاب به دست اندر کاران نظام اسلامی نیز گفت: با رفتار عملی خود در تبیین اندیشه های امام راحل به نسل جوان کوشا باشند.

حجت الاسلام نیکنام خاطر نشان کرد: سی سال از ارتحال امام راحل گذشت و میبایست بررسی کنیم چه مقداردر وظیفه مهم خود در انتقال اندیشه‌های امام خمینی(ره) به نسل جوان موفق بودیم.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار