نماز عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور در استان زنجان نیز برگزارشد

زنجان (پانا) - نماز عید سعید فطر به امامت آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، با مشارکت حداکثری مردم دین‌مدار و انقلابی، در مصلی بزرگ زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۹۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
نماز عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور در استان زنجان نیز برگزارشد

خاتمی در خطبه های نماز عید سعید فطراظهار امیدواری کرد انس با قرآن و نماز دستاورد رمضان برای مؤمنین و مردم خداشناس باشد.

امام جمعه زنجان با اشاره به ثمرات روزه گفت: « روزه کار بندگان سالم، با تقوی، خداشناس و سعادتمند است. و بزرگترین دستاورد ماه مبارک رمضان برای بندگان مؤمن تقوی و قرب الهی است. روز عید فطر روز بازگشت به فطرت است».

وی با اشاره به پیام حضرت علی گفت: « هر روزی که انسان در آن مرتکب گناه نشود، آن روز عید است».

وی همه‌ی مؤمنین را دعوت به تقوی الهی کرد و گفت: « اگر با خدا باشید، خدا با شما خواهد بود. اگر همه‌ی رفتار انسان برای خدا و با نام و یاد خدا باشد، خداوند نیز نام و یاد او را در دل‌ها زنده نگه خواهد داشت».

وی ضمن تسلیت سالروز ارتحال جانگداز امام راحل گفت: «امام را نباید با رهبران دنیا مقایسه کرد بلکه رفتار و کردار امام باید با اولیای دین مقایسه شود».

وی افزود: « امام مقاومت و ایستادگی در برابر خواسته‌های نامشروع دشمن را به ما آموخت، دشمن قصد دارد سلاح مقاومت را از ملت بگیرد، ملت باید با هوشیاری در برابر ترفندهای دشمنان ایستادگی کنند».

نماینده ولی فقیه از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس تشکر نمود و گفت: « این حضور گسترده حامل پیام آزادگی و مقاومت جمیع مسلمانان جهان برای آمریکا و اسرائیل بود که قدس قبله اول و مشترک همه‌ی مسلمانان است و هیچکس نمیتواند این حق را از مسلمانان بگیرد».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار