حرم حضرت عبدالعظیم(ع) میزبان زائران سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

شهرری (پانا)- شهردار منطقه 20 شهر تهران از آماده سازی پهنه حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برای میزبانی از زائران امام خمینی(ره) که به مناسبت 14 خرداد از اقصی نقاط کشور راهی این منطقه می شوند، خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۹۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
حرم حضرت عبدالعظیم(ع) میزبان زائران سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

فرهاد افشار گفت: شهرری به دلیل همجواری با حرم حضرت امام راحل(ره) و همچنین وجود آستان مقدس حضرت سیدالکریم(ع)، همه ساله در مناسبت 14 خرداد، پذیرای خیل عظیمی از زائران است که از اقصی نقاط کشور و حتی کشورهای دیگر برای شرکت در مراسم سالگرد امام خمینی(ره) راهی این خطه می‌شوند.

اوبا اشاره به اینکه بسیاری از زائران قبل و یا بعد از مراسم سالگرد ارتحال، برای زیارت و یا استراحت به شهرری می‌آیند، افزود: امسال هم مدیریت شهری منطقه20 همچون سالهای گذشته با تمام امکانات در پهنه حرم حضرت عبدالعظیم(ع) به زائران خدمات‌رسانی می کند.

شهردار منطقه20 یادآور شد: علاوه بر فعالیت‌های نگهداشتی و خدماتی، پردیس فرهنگی شامل غرفه های دلنوشته، تصاویر امام راحل (ره)، سلامت، ارائه محصولات فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان، توزیع کتب فرهنگی،مذهبی و اجتماعی، عرضه محصولات عفاف و حجاب و ایستگاه صلواتی نیز در این پهنه مستقر هستند و زائران شرکت کننده در مراسم سی‌امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) می توانند از امکانات رایگان این غرفه ها بهره‌مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار