دیدار مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری با مسئولین شهرداری منطقه بیست

شهرری (پانا)- در آستانه تعطیلات تابستانی 98مدیر و معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک ری با مسئولین شهرداری منطقه بیست در راستای برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان دیدار کردند.

کد مطلب: ۹۱۹۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری با مسئولین شهرداری منطقه بیست

در این جلسه که با هدف برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های آموزشی، اجتماعی و فرهنگی در مدارس ویژه تابستان و پرکردن هدفمند اوقات فراغت دانش‌آموزان با حضور نماینده کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در دفتر شهردار منطقه تشکیل شد، مقرر شد تا با حذف موازی‌کاری‌ها و هم‌افزایی از این مسئله به نحو احسن بهره‌برداری شود.

همچنین نحوه برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، محتواهای قابل ارائه و استفاده از ظرفیت های شهرداری و آموزش و پرورش در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

قاسمی‌پور معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه آموزش و پرورش یک ری در حاشیه این دیدار گفت: بازدید از مجموعه‌های آموزشی، ورزشی و تفریحی آموزش و پرورش و ارائه مفاهیم و سرفصل‌های آموزش شهروندی از مهمترین نتایج این جلسه بود تا مقدمه‌ای برای برنامه‌ریزی اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان 98شود.

او با اشاره به اهمیت آموزش‌ مهارت‌ها در ایام فراغت گفت: اوقات فراغت درواقع دوره تربیت غیر‌رسمی برای دانش‌آموزان است که این تربیت غیر‌رسمی حتی بیش از تربیت رسمی می‌تواند در تغییر رفتار فرد مؤثر باشد، چرا که فعالیت‌ها در این دوره‌ها مورد علاقه بچه‌ها است که آن را آزادانه انتخاب می‌کنند و اگر برنامه‌هاى آموزشى جالبى برای دانش‌آموزان تدارک دیده شود، مهارت‌هایی نیز مى‌آموزند.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار