جلسه مشترک سازمان دانش آموزی و سازمان ورزش و جوانان اصفهان برگزار شد

اصفهان (پانا) - جلسه مشترک مدیر سازمان دانش آموزی استان و معاون سازمان ورزش و جوانان پیرامون همکاری های مشترک با حضور مسئولین و کارشناسان دو سازمان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۹۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
جلسه مشترک سازمان دانش آموزی و سازمان ورزش و جوانان اصفهان برگزار شد

در این جلسه که با محوریت آشنایی بیشتر با برنامه ها و اهداف دو سازمان برگزار شد،مسائلی از جمله همکاری های مشترک در زمینه برگزاری اردوهای دانش آموزی و استفاده از پتانسیل دانش آموزان برای شکوفا کردن استعداد ها صحبت شد.

علیرضا امینازاده،با تاکید بر استعداد یابی و استفاده از دانش آموزان برتر در زمینه های مختلف گفت:امیدوار هستیم بتوانیم با استعدادیابی برتر و ثبت سمن در زمینه های مختلف همکاری خود در زمینه های مختلف بهبود بخشیم.

مدیر سازمان دانش آموزی استان ضمن معرفی جایگاه سازمان دانش آموزی گفت:نقش اصلی سازمان دانش آموزی تربیت اجتماعی دانش آموزان است که فعالیت های آن بیشتر جنبه برون مدرسه ای و در قالب برنامه های شادی و نشاط برای دانش آموزان است.

علیرضا فرقدانی،رییس مجمع مربیان استان با اشاره به کمرنگ شدن نقش تربیت اجتماعی در بین دانش آموزان گفت:امروزه تربیت اجتماعی در بین دانش آموزان و خانواده ها کمرنگ شده و جای خود را به فضای مجازی داده است.در این بین سازمان دانش آموزی نقش مهم تربیتی در بین خانواده ها و دانش آموزان دارد و باید با ایجاد برنامه های فرهنگی و هنری در زمینه های تخصصی این جایگاه اصلی پررنگ شود.

وی افزود:سازمان ورزش و جوانان می تواند بستر مناسبی برای تعامل های آموزشی تحت عنوان برنامه های فرهنگی-ورزشی باشد که با همت روسای دو مجموعه قابلیت اجرایی دارد.

فرقدانی در ادامه به نقش جوانان اشاره کرد و گفت:اصفهان دارای پتانسیل های شکوفایی زیادی در بین جوانان است که می توانیم با برنامه ریزی مناسب این استعداد ها را شکوفا کنیم.

معاون فرهنگی و امور جوانان سازمان ورزش و جوانان نیز با تاکید بر ایجاد همکاری مشترک بین دو سازمان گفت:ایجاد تفاهم نامه در زمینه های مختلف بخصوص در زمینه بانوان می تواند باعث پیشبرد بهتر امور در زمینه های تخصصی شود.

نعیمی افزود:می توانیم با برگزاری کارگاه های تخصصی در بین افراد با سن 18 تا 35 سال زمینه همکاری بین دو سازمان را افزایش دهیم.

در پایان مقرر شد جلسه ای دیگر با حضور کارشناس و مسئولین دو سازمان با هدف امضای تفاهم نامه میان طرف برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار