در گفت‌وگو با پانا مطرح شد

سجاد دیرمینا، بازیگر سریال دل‌دار: با آدم‌هایی معاشرت کردم که در معرض طلاق بودند

تهران (پانا) –- سجاد دیرمینا بازیگر سریال «دل‌دار» می‌گوید برای نزدیک‌شدن به شخصیت «رامین» با افرادی که در معرض طلاق و فروپاشی زندگی خانوادگی بودند معاشرت کرده است.

کد مطلب: ۹۱۹۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
سجاد دیرمینا، بازیگر سریال دل‌دار: با آدم‌هایی معاشرت کردم که در معرض طلاق بودند

سجاد دیرمینا بازیگر سینما و تلویزیون که در شب‌های ماه رمضان نقش «رامین» را در سریال «دل‌دار» بازی کرده است در گفت‌وگو با خبرنگار پانا از ویژگی‌های کاراکتر رامین و چالش‌های حضور خود در این مجموعه تلویزیونی می‌گوید.

این بازیگر درباره تجربه همکاری با برادران محمودی سازندگان سریال «دل‌دار» گفت: این دومین تجربه همکاری من با برادران محمودی است و پیشتر در سریال «سایه‌بان» به کارگردانی آنها حضور داشتم. نوید و جمشید محمودی دو فیلمسازی هستند که به کار خود تسلط دارند و به همین جهت منِ بازیگر با آرامش مقابل دوربین آنها قرار می‌گیرم. علاوه بر این، برادران محمودی همیشه دغدغه فرهنگ دارند و در ساخت هر اثر سینمایی و تلویزیونی به خروجی فرهنگی آن اثر در جامعه اهمیت بسیاری می‌دهند؛ به همین سبب کار کردن با آنها تجربه دوست‌داشتنی و ثمربخشی برای من بود، چون وقتی کارگردان بداند چه می‌خواهد و به کارش مسلط باشد بازیگر هم قوی‌ترعمل خواهد کرد. حضورم در این دو سریال از برادران محمودی جزو افتخارات دوران کاری من است.

بازیگر سریال «دل‌دار» درباره کاراکتر «رامین» در این مجموعه و شباهت‌ها و تفاوت‌های این شخصیت با خود گفت: بازیگر در اجرای هر نقش عموما جلوه‌ای از وجود خود و بخشی از شخصیت خود را بازی می‌کند؛ بنابراین رامین هم شباهت‌هایی با من دارد؛ اما از نظر موقعیت اجتماعی و خانوادگی تفاوت‌هایی باهم داشتیم؛ بنابراین برای نزدیک شدن به این کاراکتر علاوه بر صحبت با کارگردان، سعی کردم با افرادی که در موقعیت‌های مشابه رامین قرار گرفته‌اند صحبت کنم. همچنین در رفت و آمد با آدم‌های اطرافم در جستجوی ویژگی‌هایی بودم که مرا به رامین نزدیک کند و تجربه او را برایم ملموس‌تر کند.

وی افزود: مثلا با افرادی معاشرت کردم که در معرض طلاق قرار گرفتند و تلاش کردم از این طریق زندگی مشترک رامین و همسرش را بهتر بشناسم تا در نقش موردنظر بهتر قرار بگیرم.

دیرمینا در توصیف شخصیت «رامین» می‌گوید: رامین جوانی با شخصیتی آرام و باثبات است که در خانواده‌ای متمول زندگی می‌کند؛ اما یک اشتباه اقتصادی زندگی خانوادگی او را متزلزل کرده و حال می‌خواهد اشتباهش را جبران کند. از طرفی ارتباط او با همسرش دستخوش بحران شده و رامین باید رابطه را به سمتی ببرد که همسرش بار دیگر به او اعتماد کند. علیرغم این تلاطم‌ها رامین کنترل زندگی خود را در دست دارد و همانطور که در سریال می‌بینید با این مونولوگ پیش می‌رود که «من می‌دونم چکار می‌کنم.»

آشنایی با سجاد دیرمینا

سجاد دیرمینا متولد سال 1364 گیلان است و حضور در سریال‌های «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد»، «ستایش 2»، «سارق روح»، «سایبر» و «سایه بان» از تجربه‌های موفق او در تلویزیون است.

این بازیگر تجارب موفقی نیز در عرصه تئاتر دارد که از آن میان می‌توان به«فریادها و نجواهای دختر ترسا» به کارگردانی رضا میرزایی، «خواستگاری سه نفره» به کارگردانی توحید غنی‌زاده و «دستان آبی بردار»به کارگردانی لیدا عباسی اشاره کرد.

فیلم‌های سینمایی «روزهای مردن»، « عروسکخانه» و «میان ماندن و رفتن» از جمله تجربه‌های این بازیگر در عرصه سینما به شمار می‌رود.

گفت‌وگو: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار