محمدصیدلو: امام خمینی حقیقت زنده و جاویدی است که روشنگر راه پیروان واقعی انقلاب بوده و خواهد بود

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۹۱۹۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
محمدصیدلو:  امام خمینی حقیقت زنده و جاویدی است که روشنگر راه پیروان واقعی انقلاب بوده و خواهد بود

متن پیام محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به شرح ذیل است:

فرا رسیدن سالروز رحلت ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی را به مردم شریف ایران تسلیت عرض نموده و در آستانه قیام خونین ۱۵ خرداد خاطره شهیدان گرانقدر آن روز و شریف را قدرمی نهیم .

امام خمینی(ره) در تمامی دورانی که با رژیم طاغوت به مبارزه پرداختند تنها با تکیه بر ایمان خود قدم در مسیر پیروزی حقیقت نهادند .

ایمان ایشان به هدف و به مردم و ایمان به مسیری که در آن گام نهاد، از عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی و نهادینه شدن بنیان‌های نظام جمهوری اسلامی بود.

بر ماست که با تأسی از این پیشوای مومن وبا ایمان به آرمان‌های ترسیم شده در مسیر زندگانی آن بزرگوار در تمامی مراحل و با تحمل تمامی سختی‌ها ایمان خویش را به اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی قوی تر از گذشته حفظ نماییم.

همچنین پانزدهم خرداد که زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی است به رهبری و زعامت آن امام فرزانه همواره به عنوان چراغ راه تمام مبارزان قرار گرفت و ایشان همواره با یادآوری و تجلیل از شهدای والا مقام آن واقعه ،خون ایشان را به عنوان چشمه سیراب کننده شجره طیبه انقلاب در یادها زنده نگه داشتند .

در سالروز رحلت حضرت امام ره و یاران شهید باوفایش در قیام خونین ۱۵ خرداد، با خود عهد می بندیم با هم دلی و تعاون زیرسایه شعار وحدت کلمه برای پیروزی اهداف نظام جمهوری اسلامی و سرافرازی ایران عزیز از همه ظرفیت‌های خویش برای سربلندی مردم ایران استفاده کنیم به امید آن که خداوند متعال در این راه یار و یاور همه مردم ایران باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار