بازدید مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از آثار برگزیده مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزی استان

سنندج(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با حضور در دبیرخانه استانی سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری از آثار برگزیده دانش آموزان بازدید کرد.

کد مطلب: ۹۱۹۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از آثار برگزیده مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزی استان

صبح امروز رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان به همراه معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل و دست اندرکاران امر با حضور در دبیرخانه استانی سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری از آثار برگزیده دانش آموزان شرکت کننده در این دوره از مسابقات بازدید کرد.

قربانی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و زحمات مجموعه معاونت پرورشی و فرهنگی در برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان استان، سطح برگزاری این دوره از مسابقات و آثار راه یافته به مرحله استانی را بسیار مطلوب ارزیابی کرد .

نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان نیز در این بازدید به بیان گزارشی از نحوه برگزاری مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان استان پرداخت و گفت: این مسابقات در چهار مرحله آموزشگاه، شهرستان، استان و کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در مرحله آموزشگاه حدود 140 هزار دانش آموز در سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری شرکت کردند؛ گفت: حدود هزار و 700 اثر به عنوان اثر برگزیده استانی انتخاب شدند.

به گفته نریمانی 220 اثر برتر دانش آموزان استان 21 و 22 خردادماه سال جاری به دبیرخانه کشوری واقع در کانون سمیه تهران تحویل داده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار