رشته تیراندازی یک رشته استراتژیک است

اصفهان (پانا) - رقابت های تیراندازی با تفنگ آقایان با حضور 140 شرکت کننده برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

کد مطلب: ۹۱۹۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
رشته تیراندازی یک رشته استراتژیک است

مسابقات تیراندازی با تفنگ جام مولای عرشیان از سوی معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری باشگاه مقاومت با حضور 140 شرکت کننده برگزار شد.
این رقابت ها طی 3 روز و در دو مرحله با تفنگ بادی و فاصله 10 متر در رده سنی آزاد برگزار شد که در پایان به نفرات برتر حکم و مدال قهرمانی اهدا شد.
سرهنگ رجبی رییس سازمان بسیج ورزشکاران در خصوص برگزاری این مسابقات اظهار داشت: مسابقات تیراندازی از جمله ورزش های توصیه شده پیامبر اسلام(ص) است که به همین خاطر مجموعه های بسیج در خصوص راه اندازی سالن های تیراندازی در سطح شهر اصفهان خیلی فعال بوده و تمام امکانات این رشته را فراهم کرده اند.
وی افزود: این مسابقات با استقبال خوبی از طرف مردم روبرو شد که حدوداً 300 نفر در دو بخش آقایان و بانوان در این دوره شرکت کردند.
وی ادامه داد: رشته تیراندازی یک رشته استراتژیک است و جوانان علاقه زیادی به این ورزش دارند لذا امیدواریم با افزایش زیرساخت ها و کم کردن هزینه ها بتوانیم جوان ها را در این رشته بیشتر فعال کنیم.
سرهنگ رجبی گفت: ما یک سالن تیراندازی 80 خط را در دهکده دفاع مقدس واقع در شاهین شهر راه اندازی کردیم که شامل 20 خط تیراندازی جنگی، 20 خط تیراندازی تپانچه خفیف و جنگی، 20 خط تیراندازی مسلسل و 20 خط تیراندازی با اسلحه های گلوله زن می باشد.
وی افزود: این سالن تیراندازی در کشور بی نظیر است و به جز نیروهای بسیج و نظامی، مردم عادی نیز می توانند از این امکانات استفاده کنند. ما در این سالن 17 رشته تیراندازی را در اختیار داریم و علاقه مندان می توانند از تیراندازی لذت ببرند.
مسلم عابدینی دبیر هیأت تیراندازی باشگاه مقاومت اصفهان نیز در مورد این رقابت ها توضیح داد: این مسابقات در دو مرحله برگزار شد که در مرحله اول 70 ورزشکار آقا به رقابت پرداختند و در مرحله دوم نیز 70 نفر شرکت کردند که از هر مرحله 10 نفر به فینال راه پیدا کردند.
وی ادامه داد: در این دوره از رقابت ها شاهد استقبال بی نظیر مردم بودیم که دلیل آن علاقه افراد به این رشته ورزشی می باشد و با تلاش معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و همچنین مسئولین باشگاه مقاومت توانستیم این رویداد را با موفقیت سپری کنیم.
عابدینی گفت: هدف اصلی ما از حضور در جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان، آشنایی بیشتر مردم با این رشته ورزشی بود که افرادی هم بودند که برای اولین بار در این مسابقات شرکت کردند.
نتایج این دوره از مسابقات بدین شرح است:
دانیال رجبی با 95 امتیاز مقام اول، حسین ناصری با 94 امتیاز مقام دوم و محمدامین سلیمانی با 92 امتیاز مقام سوم را کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار