سقوط تاور کرین ٣٠متری در یک کارگاه ساختمانی

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط یک دستگاه تاورکرین در یک کارگاه ساختمانی واقع در خیابان ملاصدرا تهران خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۹۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
سقوط تاور کرین ٣٠متری در یک کارگاه ساختمانی

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با پانا در این باره اظهار کرد: ساعت ۲:۵۲ دقیقه بامداد امروز حادثه سقوط یک دستگاه جرثقیل تاور کرین در یک کارگاه ساختمانی به سامانه ١٢۵ آتش‌نشانی و شهرداری تهران اعلام شد که در پی آن بلافاصله دو ایستگاه به همراه امکانات کامل به محل واقع در خیابان ملاصدرا- خیابان خوارزمی اعزام شدند. محل حادثه یک کارگاه ساختمانی به وسعت بیش از ١۵٠٠ متر بود که حدود ٣٠ متر گودبرداری شده بود.

وی ادامه داد: کارگران در این محل در حال راه‌اندازی یک دستگاه جرثقیل تاورکرین بودند. این جرثقیل حدود ٣٠ متر ارتفاع گرفته بود که در همین حین این دستگاه از قسمت اصلی دچار شکستگی شده و به پایین سقوط می‌کند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در اثر این حادثه چهار نفر از کارگران در حال کار مصدوم شدند، گفت: سه نفر از این کارگران وضع وخیمی داشتند و یک نفر از آنها تقریباً دچار قطع عضو شده بود.

وی افزود: آتش‌نشانان به سرعت قطعات را جابجا کرده و کارگران را از زیر این آوار رهاسازی کردند و پس از فیکس کردن این افراد بر روی برانکارد، از محل گودبرداری خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند. این افراد توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

ملکی در پایان با بیان اینکه این عملیات ساعت ۴ بامداد به اتمام رسید، گفت: محل پس از پایان عملیات به عوامل شهرداری و انتظامی تحویل داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار