اولین جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی اصفهان در سال 98 برگزار شد

اصفهان (پانا) - با حضور مدیر کل آموزش پرورش استان جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۹۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی اصفهان در سال 98 برگزار شد

در این جلسه که در سالن اجتماعات اداره کل با حضور مدیر کل آموزش پرورش،معاون پرورشی ، معاون پشتیبانی و معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش پرورش اصفهان، مدیر و کارشناسان سازمان دانش آموزی استان و نمایندگان ارگان ها برگزار شد،پیرامون مسائل سازمان دانش آموزی از جمله برنامه عملکرد سازمان،پوشاک مدارس و سرویس حمل و نقل مدارس بحث و تبادل نظر شد.

در ادامه عباس زهیری در خصوص فعالیت های سازمان دانش آموزی در سال گذشته و روند افزایشی جذب و تربیت دانش آموزان پیشتاز صحبت کرد و گفت:در سال گذشته با برگزاری اردو ها و کلاس های آموزشی توسط مربیان برجسته برای دانش آموزان تلاش شد برنامه های سازمان بر پایه شعار همدلی،همفکری،همکاری صورت بگیرد.

محمدرضا شواخی معاون فضای مجازی صدا و سیمای استان اصفهان در این جلسه اعلام کرد:آمادگی هرگونه همکاری با سازمان دانش آموزی در زمینه آموزش سواد رسانه ای و تولیدات فضای مجازی برای دانش آموزان را داریم.

در پایان این جلسه مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان ابلاغ جدید خود را با حفظ سمت بعنوان رییس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان اصفهان از طرف معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش دریافت نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار