معاون آموزش متوسطه کهگیلویه و بویراحمد: تاکنون هیچ گونه اعتراضی در خصوص امتحانات پایه نهم به دست ما نرسیده است

یاسوج (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد،در خصوص مشکلات امتحانات نهایی پایه ی نهم تا کنون شکایتی به دست ما نرسیده است.

کد مطلب: ۹۱۹۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش متوسطه کهگیلویه و بویراحمد: تاکنون هیچ گونه اعتراضی در خصوص امتحانات  پایه نهم به دست ما نرسیده است

ایوب رضایی در گفت و گو با پانا به اعتراضات برخی دانش آموزان نسبت به مشکلات بوجود آمده در سوالات امتحانات نهایی پایه ی نهم، اینگونه پاسخ داد: هیچ گونه اعتراضی در خصوص امتحانات پایه نهم به دست ما نرسیده و گرنه ما اقدامات لازم را انجام می دادیم.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، افزود :این امتحانات توسط بهترین دبیران آموزشی که سر گروه های آموزشی نامیده می شوند طرح میشوند و در انتخاب این سرگروه ها به میزان علم و نداشتن سابقه حراست و.... توجه مشود تا از لو رفتن سوالات جلوگیری شود.

او ادامه داد:اگر هم در امتحانات اشتباهی از نظر مغایرت با کتاب و عقل وجود داشته باشد، نمره آن سوال حذف وبین دیگر سوالات تقسیم می شود ولی اگر در سطح علم نباشد تغییری در آن ایجاد نمی شود.

رضایی بابیان اینکه این سوالات پس از نوشتن در شرایط یکسان بین دانش آموزان پخش می شوند، گفت؛ امتحان به گونه ای طرح می شوند که در هر سطحی سوال باشد چه آسان چه متوسط و چه سخت.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان، تصریح کرد: تلاش می شود این سوالات استاندارد طرح شوند و در سال های آینده از این اشتباهات کم تر مشاهده شود و برای اینکه دانش آموزان کم تر تحت تاثیر روحی از این مشکلات قرار بگیرند به این موضوع توجه بیشتری شود .

خبرنگار : فاطمه آرامشیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار