سرپرست مدیریت آموزش‌وپرورش قرچک : ثبت‌نام در مدارس شاهد طبق دستورالعمل ارسالی از وزارت آموزش‌وپرورش باشد

قرچک ( پانا ) - سرپرست مدیریت آموزش‌وپرورش قرچک گفت:شفافیت در عملکرد ستاد اجرایی شاهد می‌توانند نویدبخش روزهای های خوب در آموزش‌وپرورش باشد که پیشرفت علمی را نیز به همراه دارد.

کد مطلب: ۹۱۹۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست مدیریت آموزش‌وپرورش قرچک : ثبت‌نام در مدارس شاهد طبق دستورالعمل ارسالی از وزارت آموزش‌وپرورش  باشد

سومین جلسه ستاد اجرایی شاهد شهرستان قرچک با حضور غلامرضا بختیاری سرپرست مدیریت آموزش‌وپرورش ، آزمان کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر اعضاء ستاد اجرایی در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک برگزار شد.

غلامرضا بختیاری سرپرست مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک اظهار داشت: کسب رتبه‌های برتر در مسابقات علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی را به مدیران، معلمان و دانش آموزان مدارس شاهدتبریک عرض می‌کنم و امیدوارم این مسیر ادامه‌دار باشد.

او گفت: عملکرد خوب مدارس شاهد در منطقه باعث شده تقاضای ثبت‌نام در این مدارس نسبت به سال‌های قبل دوچندان شود.

او افزود: پیرو مصوبات جلسات قبل ستاد اجرایی شاهد حضور مشاور در این مدارس اجرایی شود تا به مشکلات دانش آموزان در این مدارس رسیدگی شود.

سرپرست مدیریت آموزش‌وپرورش تأکیدکرد: ثبت‌نام در مدارس شاهد طبق دستورالعمل ارسالی از وزارت آموزش‌وپرورش و ستاد اجرایی شاهد استان تهران انجام شود تا حق کسی در این خصوص ضایعه نشود.

بختیاری گفت: شفافیت در عملکرد ستاد اجرایی شاهد می‌توانند نویدبخش روزهای های خوب در آموزش‌وپرورش باشد که پیشرفت علمی را نیز به همراه دارد.

در ادامه کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک در سخنانی اظهار داشت: مدارس شاهد قرچک از مدارس تازه تأسیس استان تهران در حوزه شاهد است که از بدو تأسیس توانسته رتبه‌های بسیار خوبی را در سطح استان و کشور به دست آورد.

او گفت: مدارس شاهد قرچک در این مدت توانسته‌اند با مدارسی که سابقه تأسیس چند ساله دارند رقابت کنند که در این رقابت موفق عمل کردند که این موفقیت حاصل تلاش مدیران و معلمان شاهد است.

او تصریح کرد: اولویت اصلی ثبت‌نام در مدارس شاهد را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران اختصاص دهید چراکه این قشر معزز حق ویژه در مدارس شاهد دارند.

کادری گفت: عدالت آموزشی ورسیدگی به مشکلات تحصیلی خانواده معظم شهدا و ایثارگران وظیفه همگانی ما در برابرجانفشانی این عزیزان می باشد.

خبرنگار : توحید عظیمی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار