محمدصیدلو: عدم توجه جدی به ظرفیت بستر الکترونیک یکی از علل عدم تحول در ساختار اداری است

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران،در دومین نشست کارگروه توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سال 98 تفویض اختیار به مناطق و به دنبال آن مدارس را کاری بسیار مهم در راستای حرکت به سوی مدرسه محوری دانست.

کد مطلب: ۹۱۹۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
محمدصیدلو: عدم توجه جدی به ظرفیت بستر الکترونیک  یکی از علل عدم تحول در ساختار اداری است

محمد صیدلو با اشاره به ضرورت تغییرات مثبت در ساختار آموزش و پرورش اظهار داشت: سیستم اداری ما با ضعف‌ها و مشکلاتی روبروست که با حضور افراد و تیم های متخصص می توان آنها را مرتفع نمود.

اوعدم توجه جدی به ظرفیت بستر الکترونیک را یکی از علل عدم تحول در ساختار اداری دانست و افزود: با بستر سازی دولت الکترونیک بسیاری از خواسته‌ها محقق می گردد و صرفه جویی در زمان، نیروی انسانی وهزینه‌های مالی را به همراه خواهد داشت .

صیدلو، با اشاره به استفاده مناسب بخش‌ها و موسسات آزاد از ظرفیت‌های فضای الکترونیک، تصریح کرد: درخیلی مسائل ارباب رجوع نیاز به مراجعه حضوری به ادارات را ندارند و به راحتی می توانند از طریق سامانه‌های تعریف شده الکترونیکی خواسته‌های خود را دنبال کنند که این مساله باید در ارگان‌های دولتی به شکل جدی تری به آن پرداخته شود.

این مقام مسئول تفویض اختیار به مناطق و به دنبال آن مدارس را کاری بسیار مهم در راستای حرکت به سوی مدرسه محوری دانست و خاطرنشان کرد: مدیران باید در این زمینه حق خود را مطالبه نمایند و در مسیر تحول در آموزش و پرورش گام بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار