اجرای برنامه کاروان قرآنی عملیات رمضان1440در شیروان

شیروان(پانا)- محفل انس با قرآن کریم توسط کاروان قرآنی عملیات رمضان1440 در مسجد حضرت مسلم بن عقیل(ع) واقع در شهرک حضرت ولی عصر(عج) شهرستان شیروان برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۱۹۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای برنامه کاروان قرآنی عملیات رمضان1440در شیروان

امام جماعت مسجد حضرت مسلم بن عقیل(ع) در این محفل معنوی گفت:حقیقت هستی بر مدار حجت های خدا می چرخد لذا شایسته است اگر حجت هایی را که خداوند برای ما فرستاده است را به عنوان الگو برای خودمان قرار دهیم در زندگی موفق خواهیم شد.

حجت الاسلام عیسی زاهدی افزود:ائمه اطهار(ع) برای آراستگی ظاهری و شیک پوشی، عطر زدن، بخشش اموال و... اهمیت بسیار زیادی می دادند.

وی در پایان اظهار داشت: ان شاء الله به عنوان رهروان ائمه اطهار (ع) قرار گرفته و قرآن را در زندگی خود جاری و ساری کرده و به دستورات آن عمل نماییم.

فرمانده پایگاه مقاومت مسجد حضرت مسلم بن عقیل(ع) شهرک ولی عصر(عج) شهرستان شیروان و از اعضای هیات امنای این مسجد نیز در این محفل قرآنی گفت:با حمایت خیرین محترم و همکاری مسئولین شهرستان در جوار این مسجد مجتمع چند منظوره فرهنگی، آموزشی، درمانی احداث و راه اندازی گردید که خدمات قابل توجهی را برای ساکنین و عابرین از این محل ارائه می نماید.

محمدمحمدزاده قانعی اقامه نمازهای جماعت روزانه، جزء خوانی قرآن کریم، برپایی محافل سخنرانی های مناسبتی و کلاس های احکام، برگزاری کلاس های آموزشی روخوانی، روانخوانی، حفظ، مفاهیم و دارالقرآن حضرت زهرا(س)، راه اندازی مرکز نیکوکاری با هدف حمایت از محرومین محله و با حمایت های مالی از یتیمان، اهدای کمک هزینه جهت خرید جهیزیه ازدواج، توزیع بن های دریافت رایگان نان، سبد مواد غذایی و میوه، تعمیرات و تامین مصالح ساختمانی نیازمندان، تامین لوازم التحریر و کفش، تهیه لوازم گرمایشی و یخچال، پرداخت کمک هزینه سفر به عتبات عالیات ناتوانان جسمی، راه اندازی فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی و مذهبی، کمک به سیل زدگان کشور، راه اندازی صندوق قرض الحسنه و پرداخت تسهیلات و دستگاه خودپرداز، ویزیت پزشک عمومی، تزریقات و دارو را از دیگر خدمات این مجتمع اعلام نمود.

قرائت قرآن توسط قاری نوجوان احمد رضا دبدبه، همخوانی قرآن مجید توسط نوجوانان گروه بقیة الله الاعظم (عج)، اجرای برنامه حفظ توسط حافظ کل قرآن کریم محمد گوهری فرد، قرائت قرآن توسط حمید رحمتی حافظ کل قرآن کریم و رتبه اول کشور و اهدای گواهینامه های حفظ و جوایز به منتخبین مسابقات قرآن از دیگر برنامه های کاروان قرآنی عملیات رمضان1440 بود.

خبرنگار ام البنین ملاعلی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار