مدرسه سه کلاسه روستای خاندانقلی بیجار کلنگ زنی شد

سنندج(پانا)-باحضور مدیرکل آموزش و پرورش کردستان، مدرسه سه کلاسه دوره اول متوسطه روستای خاندانقلی از توابع شهرستان بیجار کلنگ زنی شد .

کد مطلب: ۹۱۹۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه سه کلاسه روستای خاندانقلی بیجار کلنگ زنی شد

باحضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان، نماینده مردم شریف شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، نماینده بنیاد علمی آموزشی قلم چی، فرماندار شهرستان، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین شهرستانی مدرسه سه کلاسه دوره اول متوسطه روستای خاندانقلی از توابع شهرستان بیجار کلنگ زنی شد .

در ابتدای این مراسم ابراهیم حسامی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان کردستان به تشریح مشخصات پروژه پرداخت و گفت: این فضای آموزشی در زمینی به مساحت 540 متر مربع با 148 متر فضای آموزشی دارای سه کلاس درس می باشد.

در ادامه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی مراسم کلنگ رنی این پروژه آموزشی برگزار شد.

پس از اتمام مراسم کلنگ زنی رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با حضور در مسجد روستای خاندانقلی بیجار و در جمع مردم خونگرم این روستا به بیان مطالبی در خصوص اهمیت تعلیم و تربیت پرداخت و گفت: این فضای آموزشی با هدف جذب دانش آموزان تارک و بازمانده از تحصیل کلنگ زنی شده و انشاء الله در آینده نزدیک شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

وی در ادامه بر همراهی و همکاری مردم روستا جهت آماده شدن این فضای آموزشی تاکید کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار