سید ولی حسینی: تمام کارکنان تا 27 خرداد ماه تعیین تکلیف می شوند

تهران (پانا) - جلسه ساماندهی نیروی انسانی با حضور سیدولی حسینی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 15، معاونین و کارشناس مسئولان مقاطع در سالن شورا برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۹۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
سید ولی حسینی: تمام کارکنان تا 27 خرداد ماه تعیین تکلیف می شوند

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 15 ، روز شنبه 11 خردادماه جلسه ساماندهی نیروی انسانی با حضور سیدولی حسینی مدیر آموزش و پرورش منطقه 15، معاونین و کارشناس مسئولان مقاطع در سالن شورا برگزار شد.

در این جلسه سیدولی حسینی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران اظهار داشت: ساماندهی می بایست در راستای بیانات مدیرکل محترم ، شورای برنامه ریزی و بر مبنای آمار حقیقی و واقعی باشد وی همچنین اذعان داشت کارکنان بر اساس رسته و رشته شغلی ساماندهی می شوند در غیراین صورت باید رشته شغلی تغییر یابد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ضمن تاکید بر تعیین تکلیف کارکنان ابتدایی ، متوسطه دوره اول و دوم تا 27 خرداد ماه ، در خصوص پروژه مهر و پاسخگویی مطلوب به ارباب رجوع در هنگام ثبت نام نیز راهکارهایی را بیان نمود.

خواجه زاد معاون پژوهش و برنامه ریزی ضمن عرض خدا قوت و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران اطلاعاتی در خصوص سیستم بکفا، سناد و پرسنلی در اختیار همکاران قرار داد و اذعان داشت دودسته نیروی انسانی می بایست تا پایان خرداد ماه ساماندهی شوند دسته اول 27 نفر که رسته آموزگاری دارند، این دسته یا باید به سرکلاس برگردند با تغییر رسته دهند دسته دوم 47 نفر دبیر که رسته آنها غیراز دبیری است که اینها هم می بایست یا تغییر رسته داده یا به سرکلاس درس بروند. مگر در موارد بیماریهای خاص، وی در ادامه نیز راهکارهایی در خصوص جذب نیروی انسانی و جبران کمبود نیرو توضیحاتی را بیان نمود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار