رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه:

اولین مسابقه نقاشی با شعار "اورمیه سنه تمیزلیک یاراشیر" برگزار می‌شود

ارومیه (پانا)- اولین مسابقه نقاشی با شعار "اورمیه سنه تمیزلیک یاراشیر" و با محوریت موضوع تفکیک زباله، پاکبانان و زباله روز جمعه ۳۱ خرداد ماه سال‌جاری در پارک ائللر باغی ارومیه برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۱۹۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
اولین مسابقه نقاشی با شعار "اورمیه سنه تمیزلیک یاراشیر" برگزار می‌شود

احد یوسفی از برگزاری اولین مسابقه نقاشی با محوریت پسماند در ارومیه، خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه از سوی سازمان پسماند شهرداری ارومیه با محوریت پسماند و موضوعات تفکیک زباله، پاکبانان و زباله روز جمعه، ۳۱ خرداد ماه سال‌جاری در پارک ائللرباغی ارومیه برگزار می‌شود.

وی درخصوص هدف از برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع پسماند گفت: این مسابقه جهت آشنایی شهروندان با اهمیت داشتن شهری پاک و لزوم تفکیک زباله اجرا می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد: نقش تصاویر و نقاشی‌ها در انتقال و نهادینه‌ساختن ارزش‌ها غیرقابل انکار است.

یوسفی تصریح کرد: برگزاری این سری از مسابقات در نهادینه‌کردن موضوع مراقبت از محیط‌زیست و آموزش نحوه تفکیک پسماند شهری که آموزش آنها در سنین کودکی می‌تواتد نقش موثری در توجه شهروندان به نظافت شهر و اهمیت چرخه بازیافت داشته باشد.

وی گفت: شعار "اورمیه سنه تمیزلیک یاراشیر" جهت ترغیب شهروندان برای حفظ پاکیزگی و نظافت شهری انتخاب شده است، زیرا برای داشتن شهری پاک نقش شهروندان غیرقابل اغماض است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه تاکید کرد: ما با همراهی مردم بهتر می‌توانیم طرح تفکیک از مبدا را اجرایی کنیم که قطعا با اطلاع‌رسانی و فراگیرشدن مباحث و موضوعات مختلف می‌توان در این زمینه حرکت موثری را به سرانجام رساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار