محسن هاشمی: قرار نیست هیچ تغییر ساختاری در شرکت بهره‌برداری مترو رخ دهد

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران تأکید کرد قرار نیست هیچ تغییر ساختاری در شرکت بهره‌برداری مترو رخ دهد.

کد مطلب: ۹۱۹۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
محسن هاشمی:  قرار نیست هیچ تغییر ساختاری در شرکت بهره‌برداری مترو رخ دهد

محسن هاشمی در ابتدای جلسه شورای شهر تهران در تذکری به شهردار درخواست کرد: ریشه آغاز اعتراضات شرکت بهره‌برداری مترو را شناسایی کند.

هاشمی با اشاره به اعتراض‌های کارکنان شرکت بهره‌برداری مترو که منجر به تجمع این کارکنان در هفته جاری شد، گفت: این کارکنان احتمال ایجاد تغییرات ساختاری و شرکتی شدن خود را می‌دانند که با پیگیری کمیسیون حمل و نقل، از مسئولان شهرداری و شرکت بهره‌برداری، صراحتاً اعلام شد تصمیمی برای تغییر ساختار و شرکتی کردن کارکنان اتخاذ نشده است.

وی اضافه کرد: این موضوع از سوی فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه و دامن زدن برخی از جریان‌های سیاسی مطرح شده و باعث تحریک و ناآرامی میان کارکنان شرکت بهره‌برداری شده است.

رئیس شورای شهر تهران تأکید کرد: هیچ‌کدام از اعضای شورا در انتصابات و تصمیم‌گیری‌های حمل و نقل مترو دخالتی نداشته اما از بُعد نظارتی شورای شهر، از شهردار تقاضا می‌کنم به این موضوع رسیدگی کرده و مشخص شود این اتفاق از کجا آغاز شده زیرا باعث نارضایتی میان کارکنانی می‌شود که روزانه در جایگاه مسئولیتی‌شان دو تا سه میلیون نفر را جابجا می‌کنند و می‌تواند این نارضایتی تبعات زیادی برای شهر تهران داشته باشد.

هاشمی خاطرنشان کرد: تهران در بحران و جنگ اقتصادی به سر می‌برد و این نوع اتفاقات در خدمات‌رسانی به مردم می‌تواند تأثیرگذار باشد و باعث نارضایتی شهروندان شود بنابراین از کارکنان شهرداری و شرکت بهره‌برداری می‌خواهم برای این موضوعات با آرامش بیشتری رفتار کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار