برگزاری جلسه هماهنگی مسئولان کمیته های مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان و فرهنگیان کشور

مشهد( پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: با عنایت به ابلاغ میزبانی برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان و چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور در مشهد مقدس و لزوم هماهنگی جهت اجرای هر چه بهتر این دو رویداد بزرگ قرآنی، جلسه هماهنگی مسئولان کمیته های این مسابقات در محل اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۹۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی مسئولان کمیته های مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان و فرهنگیان کشور

علیرضا مالک اشرفی گفت: بر اساس مصوبه ستاد اجرایی این دوره از مسابقات، 11 کمیته اجرایی اعم از کمیته افتتاحیه و اختتامیه، فنی و دبیرخانه، روابط عمومی، تبلیغات و فضاسازی، اردویی و اسکان، فرهنگی و فوق برنامه، پشتیبانی و تدارکات، مالی، ارزشیابی، تشریفات و حراست مسئولیت برنامه ریزی و پیگیری امورات مربوط به اجرای این دو رویداد قرآنی را بر عهده خواهند داشت.

مالک اشرفی تصریح کرد: در جلسه هماهنگی مسئولان کمیته های اجرایی این مسابقات، ضمن نقد و بررسی میزبانی این مسابقات در سال گذشته، شرح وظایف تعیین شده برای هر کمیته تبیین و تشریح گردید و در ادامه مسئولان کمیته ها با گزارش اقدامات انجام شده در حوزه کاری خودشان پرداختند.

وی افزود: در این جلسه راجع به شیوه نامه شرکت در مسابقات، ثبت نام شرکت کنندگان، انعقاد قرارداد با فضاهای اسکان و برگزاری مسابقات، جزئیات آیین افتتاحیه و اختتامیه، دعوت از مسئولان، پوشش خبری و رسانه ای، ارزشیابی کمی و کیفی مسابقات، استفاده از ظرفیت سایر نهادهای فرهنگی و تهیه ملزومات و جوایز نفرات برتر بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: سیاست اصلی ستاد اجرایی این مسابقات، تکریم زائران قرآنی آقا علی بن موسی الرضا(ع) خواهد بود و با رعایت شعار «رونق تولید» به دنبال این خواهیم بود که با عنایت امام رضا(ع) و با همت و همکاری دست اندکاران این دوره از مسابقات، خاطره ای ماندگار و شیرین را برای شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات را رقم بزنیم.

وی در پایان گفت: مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور با حضور 400 نفر از برگزیدگان استان ها از 9 لغایت 12 تیرماه و مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور با حضور 2 هزار نفر از دانش آموزان برگزیده استان ها از 7 لغایت 15 مرداد ماه به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار