رئیس ستاد سالگردارتحال امام خمینی (ره) ناحیه مقاومت بسیج سید الشهدا(ع) اسلامشهر: اصلی‌ترین دغدغه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران اسلام بود

اسلامشهر(پانا) - رئیس ستاد سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)ناحیه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) اسلامشهرگفت: تبیین اندیشه‌های حضرت امام و معرفی و شناساندن سیره عملی آن حضرت برای نسل‌های آینده یکی از مهم‌ترین اهداف برنامه‌های گرامیداشت سی و امین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی است .

کد مطلب: ۹۱۹۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس ستاد سالگردارتحال امام خمینی (ره) ناحیه مقاومت بسیج سید الشهدا(ع) اسلامشهر: اصلی‌ترین دغدغه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران اسلام بود

علی‌اکبر جهانی نژاد رئیس ستاد سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ناحیه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع)اسلامشهر، درجمع خبرنگاران اسلامشهر، اظهار کرد: شش هزار زائر اسلامشهری جهت شرکت در مراسم بزرگداشت سی و امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)به حرم مطهر آن حضرت اعزام می‌شوند.

اوبیان کرد: امسال فعالیت‌های ستاد ارتحال امام در سه حوزه تأمین امنیت، تبیین اندیشه‌های امام راحل و اعزام و پشتیبانی زائرین تقسیم‌بندی شده که توسط بسیجیان و با همکاری سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان انجام خواهد شد.

او افزود: تبیین اندیشه‌های حضرت امام و معرفی و شناساندن سیره عملی آن حضرت برای نسل‌های آینده یکی از مهم‌ترین اهداف برنامه‌های گرامیداشت سی و امین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی است و در این راستا سی ویژه‌برنامه بزرگداشت درسطح مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج اسلامشهر برگزار می‌شود.

رئیس ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در سپاه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر، تأکید کرد: با توجه به اینکه بحث بزرگداشت امام راحل یک بحث ملی نبوده و فرا منطقه‌ای و جهانی است، گرامیداشت یاد و خاطره آن حضرت از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود که متأسفانه برخی افراد با ایجاد موانعی تلاش می‌کنند تا آدرس‌های غلط از آرمان‌های امام خمینی(ره) بدهند، درحالی‌که اصلی‌ترین دغدغه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران اسلام بود.

او با اشاره به رمز ماندگاری و محبوبیت امام خمینی(ره) افزود: غیر از ارتباط با ذات حیات به اقداماتی که امام خمینی(ره) در جهت تشکیل نهادهای انقلابی مانند بسیج، کمیته امداد، جهاد سازندگی و غیره انجام داده‌اند، ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آن حضرت بود.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه سیدالشهدا (ع)اسلامشهر، تصریح کرد:علاوه بر ساماندهی شش هزار نفر از زائرین، تعداد بی‌شماری از شهروندان هم متمایل هستند که با خودروهای شخصی به حرم مطهر عزیمت نمایند که مقدمات سفر این عزیزان هم فراهم‌شده و با تشکیل قرارگاه‌های فرعی شهید فهمیده تلاش شده موانعی برای حضور زائرین در برنامه گرامیداشت حضرت امام در حرم مطهر وجود نداشته باشد.

جهانی نژادخاطرنشان کرد: با تشکیل کمیته‌های تخصصی، مقدمات حضور زائرین در حرم در مراسم حرم مطهر فراهم‌شده و مراسم بدرقه زائران نیز با حضور مسئولین شهرستان ساعت پانزده در محل پیش‌بینی‌شده، در مسیر منتهی به حرم مطهر برگزار خواهد شد.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار