رونق ورزش های آبی در فشافویه

فشافویه(پانا) - رئیس انجمن موج سواری ایران و نایب رئیس کنفدراسیون موج سواری آسیا از دریاچه فشافویه و مجموعه فرهنگی ورزشی شهر ری بازدید کردند.

کد مطلب: ۹۱۹۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
رونق ورزش های آبی در فشافویه

علیرضا رستمی عزت نایب رئیس کنفدراسیون موج سواری آسیا به همراه سعیدسعیدی پیشکسوت رشته اسکی روی آب ایران از مجموعه دریاچه ورزشی فشافویه بازدیدو با علی نجفیان مدیریت مجموعه و نسیم واریانی مربی پیشکسوت رشته اسکی روی آب ایران دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار علیرضا رستمی عزت از برگزاری مسابقه و کارگاه آموزشی استند آپ پدل برد یکی از شاخه‌های رشته موج سواری در دریاچه فشافویه خبر داد .

او همچنین در خصوص رشته استند آپ پدل برد عنوان کرد: این رشته ورزشی یا همان موج سواری با پارو یکی از زیر شاخه‌های پدل بورد است و استند آپ پدل بورد، شامل ایستادن روی یک تخته موج سواری سبک و به جلو راندن تخته با استفاده از یک پاروی بلند در مسیر جریان آب است ودو وسیله اصلی مورد نیاز یک تخته موج سواری و یک پارو است.

رستمی بیان کرد: پدل بورد، در عین حال که بدنی آماده می‌خواهد، ورزشی سرگرم کننده و تفریح جذابی بر روی آب است و ورزش آبی پر هیجان که حس بی نظیر و تکرار نشدنی آرامش و تقویت عضلات و تعادل بدن را به همراه دارد .

نجفیان مدیریت مجموعه فرهنگی ورزشی شهرری نیز اظهارداشت: هدف فعالیت مجموعه فرهنگی ورزشی دُرّ ری استعدادیابی و پیدا کردن نخبه‌های ورزشی میباشد، لذا این مجموعه فرهنگی ورزشی از حضور تمام ورزشکاران و قهرمانان رشته های ورزشی آبی استقبال میکند .

/خبرنگار:مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار