مشاوراجرایی مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه هم اندیشی طرح اتاق اولیا:

خانواده تأثیرگذارترین نهاد اجتماعی برفرایند تربیت است

زنجان (پانا) - بیت اله احمدی نژاد مشاوراجرایی مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه هم اندیشی طرح اتاق اولیا گفت، خانواده تأثیرگذارترین نهاد اجتماعی برفرایند تربیت است.

کد مطلب: ۹۱۹۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
خانواده تأثیرگذارترین نهاد اجتماعی برفرایند تربیت است

جلسه هم اندیشی طرح اتاق اولیای مدارس استان زنجان با حضور مشاوراجرایی مدیرکل و با شرکت مدیران مدارس در سالن غدیر ساختمان روزبه برگزارگردید.

بیت اله احمدی نژاد مشاوراجرایی مدیرکل آموزش و پرورش استان درابتدای این جلسه ضمن تسلیت ایام وتقدیر از زحمات مدیران مدارس دراجرای طرح اتاق اولیا، بر اهمیت اجرای سند تحول بنیادین درمدارس و اهمیت نقش و جایگاه اولیا، معلم و مدرسه دراین سند اشاره نمود و خانواده را تأثیرگذارترین نهاد اجتماعی برفرایند تربیت عنوان کرد.

درادامه اصغرابراهیمی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان نیز با اشاره به اینکه طرح اتاق اولیا در26 درصد مدارس استان درسال تحصیلی 99-98 در حال اجرا بوده است ، به ضرورت ایجاد هماهنگی و همسویی میان خانواده و مدرسه و توجه به مفاد سند تحول بنیادین مبنی برنقش خانواده درارتقاء نظام تعلیم و تربیت و همچنین تقویت ارتباط خانه و مدرسه بعنوان عوامل سهیم اشاره نمود.

گفتنی است درپایان جلسه مدیران مدارس نیز نظرات و پیشنهادات خود را درجهت اجرای مطلوب طرح اتاق اولیا در مدارس ارائه نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار