برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس سند تحول بنیادین در اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران

تهران(پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از برگزاری جلسه سند تحول بنیادین با حضور مشاور و معاون تربیت بدنی و سلامت وزیرآموزش و پرورش و معاونین تربیت‌بدنی و سلامت استانها خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۸۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس سند تحول بنیادین در اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران

الهه حسن پور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در تشریح این خبر گفت: جلسه هم‌اندیشی و دوره آموزشی ضمن خدمت پیرامون پیشبرد برنامه‌های آموزش وپرورش با حضور مهرزاد حمیدی معاون وزیر، رضا مددی مشاور وزیر ، جمعی از مسئولین و صاحب نظران حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و معاونین تربیت‌بدنی و سلامت استانها با هدف ارتقای سطح آموزشی، تربیتی و تبیین ساحت‌های ششگانه نظام تعلیم وتربیت در محل سالن اجتماعات معاونت توسعه مدیریت واقع در ساختمان شهید رجایی برگزار شد.

رضا مددی مشاور وزیر آموزش وپرورش در امور اجرایی شدن سند تحول بنیادین با اشاره به نقش و جایگاه آموزش وپرورش اظهار داشت: این دستگاه عظیم در رشد و تعالی جامعه و شکوفایی آن از جایگاه بسیار بالای برخوردار است.

او سند تحول بنیادین را یکی از افتخارات خوب آموزش وپرورش دانست و افزود: خوشبختانه در این سند که یک سند جامع وکامل در حوزه تعلیم وتربیت است به تمام جنبه‌های آموزشی وپرورشی توجه شده است.

مددی در این نشست با تقدیر از فعالیت‌های اثربخشی که تاکنون در حوزه تربیت‌بدنی و سلامت انجام پذیرفته تصریح کرد: توجه به چرخش‌های تحول‌آفرین در تمامی ابعاد مورد انتظار جامعه تعلیم و تربیت است.

در ادامه مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اجرایی و عملیاتی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و قرار دادن این سند به عنوان نقشه راه فعالیت‌های عملیاتی در آموزش و پرورش تاکید کرد: در این سند تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)به صورت یکی از اساسی‌ترین سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش است .

او با تاکید بر انکه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر مدرسه محوری، مشارکت محوری و عدالت آموزشی و تربیتی توصیه شده است ، خاطرنشان کرد: توسعه فعالیت‌های ورزشی در مدارس و فعالیت‌های مکمل، زمینه حرکت به سمت فعالیت‌های درون مدرسه‌ای را بیش از پیش فراهم خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار