شعار محوری روز جهانی قدس :

معامله بزرگ قرن _ معامله نافرجام

گرگان (پانا) _ مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس سال 1398مصادف با آخرین جمعه رمضان 1440 در بیش از ۹۵۰ شهر وهمچنین در استان گلستان با شعار اصلی روز قدس، " معامله بزرگ قرن _ معامله نافرجام" در مسیرهای منتهی به مصلی های نماز جمعه برگزار شد .

کد مطلب: ۹۱۸۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
معامله بزرگ قرن _ معامله نافرجام

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس سال 1398مصادف با آخرین جمعه رمضان 1440 در بیش از ۹۵۰ شهر وهمچنین در استان گلستان با شعار اصلی روز قدس: " معامله بزرگ قرن _ معامله نافرجام" در مسیرهای منتهی به مصلی های نماز جمعه برگزار شد .

در مراسم راهپیمایی روز قدس گرگان که هم زمان با سراسر کشور آغاز شد، شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در میان راهپیمایی کنندگان طنین انداز شد.

راهپیمایان روزه دار ضیافت الهی هم‌چنین شعارهایی با مضامین « فلسطین تنها نیست»، « مرگ بر آل سعود» ، « این همه ملت آمده، به عشق رهبر آمده» و ..... با دردست داشتن پلاکاردهایی که روی آن‌ها به فارسی و برخی به انگلیسی و عربی نوشته شده بود؛ «معامله بزرگ قرن _ معامله نافرجام» ، «بزودی در قدس نماز جماعت می خوانیم» و .... ،با لبیک به ندای امام خمینی ره و با حضور در خیابان‌های شهرهای مختلف کشور ضمن اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش، یک نه بزرگ به طرح خباثت آلود معامله قرن گفتند.

در پایان راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس، قطعنامه پایانی این راهپیمایی قرائت شد که پاسخی دندان شکن به رفتار گستاخانه آمریکایی‌ها در انتقال پر سر وصدا و توهین آمیز پایتخت به بیت‌المقدس بود، چرا که آمریکا به اسم معامله قرن به دنبال تفرقه بین مسلمانان است ولیکن قدس شریف مورد احترام همه مسلمانان و محل معراج پیامبر است .

از نقاط قوت راهپیمایی روز قدس حضور دانش آموزان درکنار مردم و مسوولان روزه‌دار همانند سالهای گذشته بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار