پیشنهادهای بزرگ به ترکیه رسید؛ مدافع سابق استقلال لالیگایی می‌شود

تهران (پانا) – مدافع سابق استقلال پس از یک فصل حضور در ترکیه با پیشنهادهای بزرگی روبه‌رو شده است که می‌تواند او را راهی یکی از معتبرترین لیگ‌های فوتبال جهان کند.

کد مطلب: ۹۱۸۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
پیشنهادهای بزرگ به ترکیه رسید؛ مدافع سابق استقلال لالیگایی می‌شود

سیدمجید حسینی، مدافع جوانی، با درخشش در استقلال تهران بود که توانست نظر کارلوس کی‌روش را برای حضور در تیم ملی ایران جلب کند و با پیدا کردن فرصت بازی در جام جهانی 2018، با پیشنهاد خوبی از ترکیه و ترابوزان اسپور روبه‌رو شد که در نهایت او را راهی سوپر لیگ ترکیه کرد.

عملکرد خوب حسینی در دیدارهای این فصل ترابوزان اسپور و نقشی که این مدافع در کسب سهمیه اروپایی برای این تیم داشته است، باعث شده تا پیشنهادهایی از سایر کشورها به مدیر برنامه‌های این مدافع جوان برسد.

بنابر خبری که سایت ترکیه‌ای fanatic منتشر کرده، ویارئال به صورت جدی مشتری خرید حسینی شده است. این سایت همچنین مدعی است سه تیم دیگر از لالیگا هم تمایل به جذب مدافع تیم ملی ایران دارند. وایادولید، لوانته و لگانس دیگر مشتری‌های این بازیکن هستند. البته ویتسه آرنهم هلند هم برای خرید این بازیکن دست به کار شده است.

حسینی هر چند دو سال با ترابوزان اسپور قرارداد دارد، اما در قرارداد او بندی نوشته شده که در صورت وجود پیشنهاد خوب می‌تواند این تیم را ترک کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار