حماسه آفرینی روز جهانی قدس در هرمزگان

هرمزگان(پانا)-راهپیمایی روز جهانی قدس در هرمزگان با حضور پرشور مردم روزه دار استان همزمان با سراسر کشور درآخرین جمعه ماه مبارک رمضان برابر با دهم خرداد ماه 98 در تمامی شهرها، بخش ها، مناطق و جزایر این استان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۸۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
حماسه آفرینی روز جهانی قدس در هرمزگان

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم شیعه و سنی در مرکز استان راس ساعت ۱۱ ظهر از محل تعیین شده ( بوستان شهید دباغیان به سمت مسجد جامع بندرعباس) و در دیگر شهرستانهای استان نیز از محل های تعیین شده آغاز شد .

مردم روزه دار استان صبح امروز با پلاکاردها و دست نوشته‌ها و تصویرهایی از امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب و پرچم‌های سه رنگ ایران و مشت های گره کرده و شعارهای کوبنده ، حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام و جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم نمودند و بار دیگر با آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

در این حماسه آفرینی بزرگ، استاندار هرمزگان، نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، روحانیون، فرهنگیان و مسئولان دستگاه‌های مختلف اجرایی استان نیز دوشادوش مردم روزه دار و همیشه در صحنه بندرعباس حضور داشتند.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در بندرعباس طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، با سخنرانی "آیت الله سید احمد حسینی خراسانی" نماینده خبرگان خراسان رضوی برگزار شد.

مردم روزه دار هرمزگان پس از پایان این حماسه آفرینی بزرگ و قرائت قطعنامه پایانی مراسم، در آئین نماز عبادی سیاسی جمعه نیز شرکت نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار