امام جمعه محمودآباد: معامله غرب، حذف ادبیات مقاومت در جهان اسلام است

محمودآباد (پانا) - خطیب جمعه محمودآباد در جمع راهپیمایان روز قدس، پشت صحنه جریان معامله غرب را حذف ادبیات مقاومت در قلب جهان اسلام برشسمرد.

کد مطلب: ۹۱۸۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه محمودآباد: معامله غرب، حذف ادبیات مقاومت در جهان اسلام است

حجت‌الاسلام سید داود موسوی در نماز جمعه این هفته و راهپیمایی روز قدس بیان داشت: موضوع فلسطین یک موضوع فاجعه‌آمیز انسانی و هوشیاری در دنیای مدعی حقوق بشر و دفاع از انسانیت است. گفت

او گفت: طراحی همراه با خباثت و خیات قدرت های استکباری در ایجاد یک دولت جدید در قلب جهان اسلام با استدلال های برگرفته از آیین یهود در سال های اخیر به یک جهت‌گیری خطرناک تبدیل شده است.

امام جمعه افزود: آمریکا همراه با الگوهای سرمایه داری غرب و سران ملعون و خیانت برخی دولت‌های اسلامی در پی حذف فلسطین از جغرافیای سیاسی جهان و نجات دولت غاصب صهیونیستی از مخمصه های ده ساله در منطقه هستند.

موسوی خاطرنشان کرد: پشت صحنه جریان معامله غرب، نجات اسرائیل، حذف ادبیات مقاومت در قلب جهان اسلام و نابودی مقاومت و آواره کردن یک ملت در کشورهای منطقه و تحکیم پایه های رژیم کودک‌کش صهیونیستی در منطقه برای مهار کشورهای اسلامی و دفاع از منافع آمریکایی‌ها و غربی‌ها در این منطقه است.

او ادامه داد: قدرت های شیطانی خصوصا آمریکایی‌ها باید بدانند موضوع فلسطین لقمه‌ای نیست که به راحتی از گلوی آنها پایین برود.

موسوی اظهار داشت: روح مقاومت در این ملت مظلوم زنده بوده و بالاتر از آن تهاجم های رژیم صهیونیستی و شکست در همه‌ ی این تهاجم‌ها و مجبور به پذیرش آتش‌بس شدن در همه این جنگ‌ها کار ساده‌ای در برابر پیروزی ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمن و ناجوانمردانی ها و بی رحمی های بی حد و وصف آنهاست.

خطیب جمعه محمودآباد تصریح کرد: مقاومت توانست برای یکی از مجهزترین ارتش های دنیا به کابوسی وحشتناک تبدیل شود. امروزه کابوس وحدت و مقاومت در منطقه ارکان آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها را به لرزه درآورده است.


خبرنگار دانش‌آموز: امیرعباس رضاپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار