امام جمعه ملارد: دشمن اسلام هراسی را برای امنیت رژیم صهیونیستی به راه انداخته است

ملارد(پانا) - امام جمعه ملارد گفت: دشمنان تلاش می‌کنند با اسلام هراسی، ایران هراسی و شیعه هراسی جلوی مقاومت و بیداری اسلامی را در منطقه بگیرندو از طرفی امنیت رژیم صهیونستی را فراهم کنند.

کد مطلب: ۹۱۸۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه ملارد: دشمن اسلام هراسی را برای امنیت رژیم صهیونیستی به راه انداخته است

حجت الاسلام سید حسین حسینی نوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ملارد که مصادف بود با راهپیمایی روز جهانی قدس با بیان اینکه جمعه آخر ماه مبارک رمضان توسط امام راحل روز قدس نامیده شد، اظهار داشت: این امر در نوع خود ابتکار محسوب می شود و آن قدر خالصانه بود که جایگاه خود را در نخستین سال اعلام به دست آورد و هر روز این مراسم باشکوهتر انجام می شود؛ از آن طرف نیز دشمن روز به روز ضعیف تر می شود اما دشمنان برخی شبهه پراکنی ها در این مورد انجام می دهد.

امام جمعه ملارد ضمن اشاره به آیاتی از قرآن کریم در مورد نحوه برخورد با دوست و دشمن اذعان داشت: ایران با بسیاری از کشورهای غیر مسلمان ارتباط دارد اما ما با آن کشورهایی دشمنی داریم که دشمن اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستندو روز قدس بر اساس روایتی از معصومان که اگر مسلمانی ندای مظلومی را بشنود و به او کمک نکند از مسلمانان نیست، توسط امام راحل بنیان گذاشته شد.

حجت الاسلام حسینی نوری گفت: ما به فضل الهی همانطور که امام و رهبری می‌فرمایند، اسراییل را نابود خواهیم کرد و به آنها هشدار می‌دهیم اگر کوچک‌ترین خطایی در برابر ایران از آنها سربزند، تل آویو و حیفا را ویران خواهیم کرد.

او تصریح کرد: اگر ما امروز در سوریه حضور پیدا نمی‌کردیم باید به گفته رهبری در نقاط مرزی کشور خودمان سنگر گرفته و در مقابل دشمن جنگ می‌کردیم و حمایت امروز ازفلسطین یک عمل اعتقادی و ایمانی است وبا تمام توان برای جلوگیری از گسترش تروریسم در منطقه تلاش خواهیم کرد.

/خبرنگار:مرتضی صفرنژاد/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار