کارشناس ارشد مسائل سیاسی سپاه قدس : فروپاشی رژیم صهیونیست قطعی است

شهرری (پانا)- همزمان با سراسر کشور مردم مومن و انقلابی خاورشهر برای دفاع از آرمان های مردم مظلوم فلسطین و حمایت از آنان راهپیمایی کردند.

کد مطلب: ۹۱۸۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
کارشناس ارشد مسائل سیاسی سپاه قدس : فروپاشی رژیم صهیونیست قطعی است

در این راهپیمایی که از مقابل مسجد علی بن موسی الرضا(ع) واقع در فاز دوم این شهرک تا مسجد جامع نبی اکرم(ص) برگزار شد مردم مومن و روزه دار به همراه مسئولین این شهرک از جمله :امام جمعه ی خاورشهر ، شهردار منطقه ی 15 و سایر مسئولین به شعار دادن علیه رژیم غاصب اسرائیل و به دفاع از مردم مقاوم فلسطین پرداختند.

در این مراسم کارشناس ارشد مسائل سیاسی سپاه قدس که مهمان مردم شهرک خاورشهر بود، در رابطه با جریان معامله قرن گفت: دشمنان میخواهند موضوع فلسطین را تمام کرده و کشوری بی اراده و بی مسئولیت نسبت به مسائل پیرامون مانند دبی به وجود آورند و جهان عرب را فریب دهند.

صدرالحسینی افزود: این مسئله پوچ و توخالی بوده و تنها برای دو هدف اول رای آوردن نتانیاهو در انتخاباتی که پشت سر گذاشتن و دوم انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که هنوز برگزار نشده طراحی شد.

اوحکومت وهابی را عامل اصلی ضربه‌ها و جنگ های دولت اسلامی دانست و اظهار داشت: هرگامی که در راهپیمایی‌ها برداشته میشود خط بطلانی بر طرح معامله قرن است.

پس از اتمام راهپیمایی و سخنان کارشناس ارشد مسائل سیاسی سپاه قدس قطعنامه قرائت شد و مردم با شعار الله اکبر تایید کردند.

/خبرنگار : زهراسادات میری /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار