جانشین فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا (ع)اسلامشهر: روز جهانی قدس یکی از یادگارهای حضرت امام خمینی (ره) است

چهاردانگه (پانا) - راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور امام جمعه چهاردانگه، شهردار، بخشدار، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش و مردم ولایتمدار چهاردانگه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۸۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
جانشین فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا (ع)اسلامشهر: روز جهانی قدس یکی از یادگارهای حضرت امام خمینی (ره) است

جهانی نژاد جانشین فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا (ع)اسلامشهردرحاشیه راهپیمایی روزجهانی قدس و در گفتگوباخبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران گفت: روز قدس یکی از یادگارهای حضرت امام خمینی (ره) است که در حال حاضر از آن می توان به عنوان رمز وحدت جهان اسلام یاد کردو روزی که همه مردم بدون توجه به گرایش‌های سیاسی و برای رضای خدا همچنین برای رسیدن به آرمان جهان اسلام یعنی آزادی قدس شریف دور هم جمع می شوند و این مختص به کشور ما نیست.

او ادامه داد: با این ابتکار حضرت امام خمینی (ره)، کل جهان اسلام یک رمز وحدتی پیدا کردند وآن هم آرمان رهایی فلسطین از دست اسرائیل جنایتکار است و در هر صورت یکی از وظایف مهم ما این است ک این روز را بزرگ بداریم و تلاش کنیم هر سال نسبت به سال های قبل رونق بیشتری داشته باشیم.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا (ع)اسلامشهر افزود: انتظار همه ما پاسداران انقلاب و مسئولین این است که مردم توجه‌شان را به بیانات، الویت بندی ها و گرایش‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی)بدهند و تماما به آنها عمل کنند.

جهانی نژاد خاطر نشان کرد: مسئله قدس اولویت اول جهان اسلام می‌باشد به همین دلیل مردم، بسیج، مسئولین، سپاه، و ارگان‌ها همه ظرفیت خودشان را برای بزرگداشت این روز بزرگ و رونق بیشتر این روز باید فراهم کنند.

/خبرنگار: امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار