برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس و "نه بزرگ" به معامله قرن

کاشمر ( پانا) - راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور با حضور پر شور مردم انقلابی و روزه دار کاشمر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۸۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس و "نه بزرگ" به معامله قرن

مردم شریف و انقلابی کاشمر، همچون سراسر کشور که حتی روزه داری مانع حضور آنان در خیابان ها نشد ، با مشت هایی گره کرده که نشان از مقاومت و ایستادگی و عظم راسخ و مبارزه با ظلم و ستم و تعدی بود، در راهپیمایی حضور پیدا کردند تا فریاد جهانی حمایت از مسلمانان فلسطین و بیزاری از جنایات و تجاوز های رژیم صهیونیستی و اعلام نه به معامله قرن را به گوش جهانیان و طراحان معامله ننگین قرن برسانند.

راهپیمایی روز قدس امسال، ساعت ۱۱ پس از تجمع اقشار مختلف مردم و حضور مسئولان دوشادوش مردم از میدان مرکزی به سمت امامزاده سید حمزه (ع) آغاز شد.

سیل عظیم جمعیت با مشت های گره کرده و با سردادن فریاد های مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل ، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست ، مرگ بر ضد ولایت فقیه و... برای حضور در سخنرانی آیت الله طباطبایی امام جمعه کاشمر و آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه(ع) گرد هم آمدند.

طباطبایی امام جمعه کاشمر ضمن تشکر از حضور پر شور و با شکوه مردم گفت : امسال به عللی حضور شما خیلی مهم بوده است که مهم ترین آن تصمیماتی است که دشمنان گرفتند که نه تنها مختص فلسطین است بلکه مربوط به سرنوشت کل مسلمان و سرزمین های اسلامی می شود.

وی افزود: ما علاوه بر اینکه باید مواضع انقلابی خودمان را در محکومیت اسرائیل و اشغال سرزمین های فلسطین و قدس شریف اظهار کنیم، باید شعار های ما و موضع گیری ما بیشتر متمرکز شود به توطئه ای که آمریکا طراح اصلی آن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار