امام جمعه شهرقدس

امام جمعه شهرقدس: راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس تیر پایانی بر تابوت معامله قرن بود‌

شهرقدس (پانا) -امام جمعه شهر قدس گفت : حرف ملت در روز جهانی قدس خطاب به رژیم صیهونیستی این است که سردمداران آنها بدانند که قدرت آنها کاهش پیدا کرده است.

کد مطلب: ۹۱۸۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شهرقدس:  راهپیمایی عظیم  روز جهانی قدس تیر پایانی بر تابوت معامله قرن بود‌

حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس اظهار داشت: تقوا یعنی مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمن و دشمن دورنی‌ که نفس اماره است و دشمن بیرونی که شیطان و شیطان صفتان‌اند.

او افزود: امروز هم که روز مبازه با دشمن و شیطان بزرگ وروز قدس روز تجدید حیات اسلام و امت اسلام است ودر این چهل سال راهپیمایی بیست‌و دو بهمن که گذشت و روز جهانی قدس که امروز بود، روز به روز باشکوه‌تر و باعظمت‌تر صورت گرفت ودلیلش هم این است که اولا مردم از روی باور دینی خود که رهبر کبیر انقلاب این راه را فروزان کرد به صحنه آمدند و اعلام همبستگی کردند و از طرفی از دشمن شناسی این مردم است، ملت ما، ملت دشمن‌شناس و زمان‌شناس هستند.

حجت الاسلام جوکار اذعان داشت: حرف ملت در امروز خطاب به رژیم صیهونیستی این است که سردمداران آنها بدانند که قدرت آنها کاهش پیدا کرده و دلیل ما هم این است که آنهادر یک دوره‌ای از زمان توانستند در مقابل حزب‌الله ‌لبنان سی و سه روز مقاومت کنند اما شکست خوردند، بعد از اون در جنگ هشت روزه هم شکست را پذیراشدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار