راهپیمانی روز قدس در زنجان:

روز قدس روز حیات اسلام است

زنجان (پانا) - مراسم راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور با مشارکت آحاد مردم در سراسر استان زنجان و در مرکز استان برگزارشد.

کد مطلب: ۹۱۸۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
روز قدس روز حیات اسلام است

مردم غیور زنجان، از جای‌جای مختلف شهر خود را به این راهپیمایی رساندند تا بار دیگر انزجار خود را از رژیم غاصب و مظلوم‌کش صهیونیست به گوش جهان برسانند. و بار دیگر اعلام کنند که قدس اولین قبله شریف مسلمانان است و با صلابت برای حفظ آن خواهند کوشید.

روز قدس در واقع روز نمایش وحدت و انسجام امت بزرگ رسول الله (ص) است که به یمن آن، فریاد دادخواهی ملت‌های آزاده و طرفدار صلح، در حمایت از ستمدیدگان از ظلم و جور رژیم صهیونسیتی و حامیان مستکبرش، فضای جهان پر کرده است.

دراین راهپیمایی مسئولین استانی، فرهنگیان و دانشگاهیان، همراه با سردار سپاه امیرسرتیپ حاتمی، بیعت خود را با آرمانهای اسلام اعلام نمودند.

مردم با شعارهای « یا ایهاالمسلمون اتحدوا، اتحدوا»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم، آماده»، « ما با ولایت زنده‌ایم، تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم»، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

جمعیت شرکت کننده در راهپیمایی سپس پای سخنرانی امیر سرتیپ خاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نشستند و در ادامه در صف‌های پرشور نماز جمعه حضور به هم رساندند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار