مردم بوشهر صحنه زیبایی از حضور در راهپیمایی روز قدس خلق می‌کنند

بوشهر(پانا)_استاندار بوشهر گفت: مردم استان بوشهر صحنه زیبایی از حضور را در راهپیمایی روز قدس خلق خواهند کرد.

کد مطلب: ۹۱۸۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
مردم بوشهر صحنه زیبایی از حضور در راهپیمایی روز قدس خلق می‌کنند

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند با دعوت از همه مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان روز قدس نامگذاری شده است که این روز نماد اتحاد دنیای اسلام و مقابله با زیاده‌خواهی‌های مدعیان دروغین حقوق بشر است.

وی اضافه کرد: مدعیان دروغین حقوق بشر مردم فلسطین را از خانه و دیار خودشان بیرون کردند و سرزمین مادری آنان را اشغال کردند و همه مردم مسلمان باید در این روز با اتحاد و برادری در کنار هم قرار بگیرند و فریاد دفاع از مظلومین فلسطین را سر دهند.

استاندار بوشهر بیان کرد: امسال باز هم دیدیم که بحث بازگشت فلسطینیان به قدس شریف را سرکوب کردند و به آنها یورش بردند و می‌طلبد که باز هم به ندای رهبر کبیر انقلاب لبیک بگوییم.

وی با اشاره به اینکه حضور در راهپیمایی روز قدس یک اندیشه مقابله با زیاده‌خواهی و دفاع از مظلوم است افزود: این روز بزرگ روزی برای اتحاد جهان اسلام است.

گراوند خاطرنشان کرد: مردم استان بوشهر که همواره در صحنه‌های مختلف حضوری گسترده داشته و صحنه‌های زیبایی را خلق کردند و نمونه آن را در راهپیمایی ۲۲ بهمن دیدیم می‌طلبد که در روز قدس نیز همه گروه‌ها و شخصیت‌ها و اقشار دست در دست هم در این راهپیمایی عظیم حضور یابند.

وی با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس می‌تواند پاسخ دندان‌شکنی به سران آمریکا باشد، گفت: آنهایی که از برجام خارج شدند و دنبال تضعیف دین و ایمان مردم هستند بدانند که این راه ادامه دارد.

استاندار بوشهر تاکید کرد: این فریادها ادامه دارد و تا زمانی که مردم فلسطین به حق خودشان نرسد و مسلمانان در جای جای دنیا مورد ظلم و ستم باشند مردم در صحنه دفاع از مظلوم حضور خواهند داشت و اتحاد و برادری خود را به رخ دنیا می‌کشانند.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم می‌تواند پشتوانه‌ای برای مردم مظلوم فلسطین باشد، اظهار داشت: مردم استان بوشهر نیز صحنه زیبایی از حضور را در راهپیمایی روز قدس خلق خواهند کرد.

گراوند با اشاره به اینکه این فریادهای مردم برای حمایت از مستضعفان در نقاط مختلف جهان پیام‌های بزرگی دارد، افزود: امیدواریم شاهد لبیک مردم به ندای امام و رهبری باشیم و صحنه بزرگ دیگری خلق شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار