سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

فرزندان فرهنگیان استان بوشهر ۷۰ درصد تخفیف شهریه می‌گیرند

بوشهر(پانا)_سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۷۰ درصد تخفیف شهریه ثبت نام برای فرزندان فرهنگی استان لحاظ خواهد شد.

کد مطلب: ۹۱۸۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
فرزندان فرهنگیان استان بوشهر ۷۰ درصد تخفیف شهریه می‌گیرند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و‌روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، غلامحسین حسینی در گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان بوشهر با اشاره به زمان ثبت دانش آموزان اظهار داشت: شیوه نامه مربوط به ثبت نام دانش آموزان به شهرستان‌ها و مناطق ارسال شده است و در همین راستا مدیران مناطق باید نظارت ویژه ای داشته باشد.

حسینی با بیان اینکه طرح سنجش نوآموزان از اول تیرماه آغاز به کار خواهد کرد ادامه داد: حدود ۵ هزار نوآموز با توجه به سنجش سال پیش این طرح را گذرانده‌اند و سنجش همه نوآموزان با دقت ویژه ای در دستور کار خواهد بود.

وی تصریح کرد: در ثبت نام دانش آموزان در مدارس خاص از جمله شاهد، تیزهوشان و همچنین مدارس هیئت امنایی، ۷۰ درصد تخفیف شهریه ثبت نام برای فرزندان فرهنگی استان لحاظ خواهد شد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: ساماندهی نیروی انسانی در سال تحصیلی پیش رو و اعزام دانش آموزان به اردوهای ورزشی و فرهنگی و اجرای نکات ایمنی باید مورد توجه باشد تا این اردوها با امنیت لازم برگزار شود.

حسینی در پایان با اشاره به برنامه‌های آتی آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: ارتقای فرهنگ سازمانی و رفتار سازمانی در سطح ستادی و مناطق از برنامه‌های مدنظر اداره کل است که این برنامه همه ابعاد از جمله رفاهی، فرهنگی و غیره را در بر می‌گیرد.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر نیز در این گردهمایی با اشاره به دستاوردهای معاونت اظهار داشت: با اخذ ردیف های سهمیه استخدامی قابل توجه برای استان حدود 4 هزار نیرو در آموزش و پرورش سراسر استان بکارگیری شد.
عبدالناصر غلامی با اشاره به رشد 17 درصدی کلاس های هوشمند در مدارس استان ادامه داد: حدود 48 درصد کلاس های درس استان معادل 4 هزار و 488 کلاس با همراهی خیرین، مردم و مسئولین هوشمند شد.
وی در پایان به آموزش نیروی انسانی بیش از چهار میلیون نفر ساعت اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری جشنواره فلیم رشد و کسب ۳۸ عنوان کشوری در تولید محتوای آموزشی و همچنین تقدیر از 248 عنوان فعالیت اقدام پژوهشی معلمان‌ از اقدامات شاخص این معاونت بوده است.
گفتنی است در پایان این گردهمایی عبدالناصر غلامی معاون پژوهش و برنامه ریزی استان پس از سه سال خدمت در این پست از سمت خود استعفا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار