دکتر سلطانی فر: مجموعه ورزشی پیامبر اعظم قم حدود سه ماه زودتر از موعد مقرر به بهره برداری رسید

قم (پانا) - وزیر ورزش و جوانان پس از مراسم افتتاح مجموعه ورزشی پیامبر اعظم قم در جمع خبرنگاران گفت: استان قم به افتتاح چنین مجموعه ای برای افزایش سرانه ورزشی و میزبانی رویدادهای بین المللی نیاز داشت.

کد مطلب: ۹۱۸۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
دکتر سلطانی فر: مجموعه ورزشی پیامبر اعظم قم حدود سه ماه زودتر از موعد مقرر به بهره برداری رسید

دکتر سلطانی فر با اشاره به افتتاح زودتر از موعد این مجموعه ورزشی ارزشمند گفت: سرانه ورزشی این منطقه محروم بسیار پایین بود و واقعا نیاز بود همچین مجموعه ای برای آن فراهم شود.
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: بنا بود همزمان با هفته دولت و در شهریور ۹۸ این پروژه افتتاح شود اما با پیگیری های مختلفی که همکارانم داشتند امروز در خرداد ماه و در آستانه روز قدس در کنار رییس مجلس شورای اسلامی که خودشان از نمایندگان این استان در مجلس هستند موفق به بهره برداری زودهنگام از آن شدیم.
وی افزود: همانطور که میدانید این مجموعه از سه بخش مختلف تشکیل شده که سالن اصلی آن با ظرفیت بالا برای تمام رشته های داخل سالن در سطح بین المللی پاسخگو است و امکان میزبانی قم در رویدادهای مهم را فراهم می کند. همچنین یک زورخانه بسیار زیبا و یک استخر بسیار مجهز از دیگر امکانات جنبی این مجموعه است که با اعتباری معادل ۳۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری نهایی رسیده و امیدواریم با همکاری خوب مردم و نگهداری مسئولین سالها مورد استفاده قرار گیرد.
دکتر سلطانی فر تصریح کرد:پیش بینی ما این بود که تا پایان سال ۹۷ حدود ۵۰۰ پروژه ورزشی را در سطح کشور به بهره برداری برسانیم اما به یاری خدا و تلاش همکارانم یش از ۷۰۰ پروژه در سال گذشته به بهره برداری رسید. امسال هم بنا داریم ۷۰۰ پروژه ورزشی دیگر را افتتاح کنیم که امیدواریم با تخصیص های مختلفی که از ردیف های ملی و استانی در اختیار وزارت ورزش و حوانان قرار میگیرد بتوانیم هم در بخش ورزش و هم در بخش جوانان این پروژه ها را به بهره برداری برسانیم و در هر دو بخش قهرمانی و همگانی در اختیار مردم قرار ددهیم تا موجبات شور و شادی و نشاط آنان را فراهم کنیم.
وزیر ورز و جوانان در پایان گفت: با استفاده از ساز و کار قانونی که در برنامه ششم توسعه پیش بینی شده این ظرفیت را داریم که پروژه های نیمه کاره را با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی به اتمام برسانیم و به ازای سرمایه گذاری انجام شده با کارشناسی که انجام می شود سال های بهره برداری به بخش خصوصی بدهیم. یکی از سیاست های مهم دولت نه تنها در بخش ورزش و جوانان بلکه در همه حوزه ها خصوصی سازی است. خوشبختانه در بخش ورزش ما شاهد رغبت بسیار خوبی از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری هستیم که باید از این ظرفیت درست استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار