آمادگی تمامی اقشار برای حضور در راهپیمایی عظیم روز قدس در کرمان

کرمان(پانا) - روزجهانی قدس، روز وحدت و مقابله با رژیم صهیونیستی است. رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان در پیامی ضمن دعوت از اقشار مختلف خصوصا اعضای سازمان دانش آموزی ،پیشتازان و خبرنگاران خبرگزاری پانا برای حضور در این روز بزرگ بر محکومیت دوباره اسرائیل و آمریکا و تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۱۸۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی تمامی اقشار برای حضور در راهپیمایی عظیم روز قدس در کرمان

متن پیام :

خدا را شاکر و سپاسگذاریم که با استعانت از روح ملکوتی امیرالمومنین علی (ع) با درک لیالی قدر در آستانه حضور گسترده و پرشور مردم بصیر و انقلابی دیار کریمان و خلق حماسه ای ماندگار در حمایت از مردم مظلوم فلسطین قرار گزفته ایم .

بی شک روز جهانی قدس امسال به دریایی خروشان و رستاخیز بزرگ ملت غیور ایران اسلامی در تجدید پیمان با آرمان بلند قدس شریف و پشتیبانی و همراهی با ملت مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم غاصب و اشغالگر فلسطین و حامیان منطقه و استکبار جهانی تبدیل خواهد شد.

حداقل وظیفه ما در این برهه از زمان حضور باشکوه در راهپیمائی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به دستور امام راحل و مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید است.

لذا از تمامی فرهنگیان، روسای سازمان دانش آموزی شهرستانها و مناطق و پیشتازان ، تشکلهای دانش آموزی و خبرنگاران خبرگزاری پانا و مردم شریف استان می‌خواهم با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس نفرت خود را از اشغالگران و استعمارگران صهیونیست و پشتیبانان و حامیان آنان و ادامه مبارزه قهرآمیز تا نجات و آزادی مردم محروم فلسطین و قدس شریف اعلام کنند.

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات

هاشم برآوردی

رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار