پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان به مناسبت روز جهانی قدس

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس، این روز را روز تجلی وحدت و همدلی همه مسلمانان عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۱۸۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، متن پیام محمد پورداود به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مَنْ اَصْبَحَ لا یَهْتَمُّ باُمورِ الْمُسْلِمینَ فَلَیْسَ بمُسْلِمٍ؛

«هر کس شب را به صبح برساند و به امور مسلمین اهتمام نورزد، مسلمان نیست». پیامبر اکرم(ص)

روز قدس، یادگار ارزشمند امام راحل (ره)، روز تجلی وحدت و همدلی همه مسلمانان عالم است که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مقابل اشغالگران قدس شریف به پا خاسته اند.

بدون تردید موضوع فلسطین یک مسأله جهانی است و آرمان قدس، بخش جدایی ناپذیر از جهان اسلام است که در این راستا هر مسلمان و آزاده‌ای حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین را برخود فرض می داند.

امروز اقدامات شوم استکبار جهانی در ملتهب کردن منطقه و ادامه جنگ افروزی رژیم منحوس صهیونیستی، ضرورت حضور در صحنه را دوچندان کرده است.

مسلمانان شجاع و آگاه در روز جهانی قدس امسال نیز پرشورتر از گذشته فریاد آزادی قدس عزیز از چنگال صهیونیست های غاصب را سر خواهند داد و قدرت جهان اسلام را به رخ سلطه گران و صهیونیسم جهانی خواهند کشید.

این جانب همگام با فرهنگیان و دانش آموزان سراسر استان ضمن بیعت مجدد با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همراه با دولت و سیل خروشان ملت با حضور گسترده خود در راهپیمایی این روز عظیم، بار دیگر پشتیبانی خویش را از ملت مظلوم فلسطین اعلام می داریم.

محمد پورداود

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار