عضو شورای شهر قرچک : شهرداری قرچک هیچ محدودیتی جهت واگذاری زمین برای ساخت مدرسه ندارد

قرچک (پانا) - عضو شورای شهر قرچک گفت: با توجه به اینکه تراکم دانش‌آموزی در منطقه قرچک بالا است، آموزش‌وپرورش در هر نقطه‌ای از شهر که زمین بخواهد شورا و شهرداری زمین واگذار می‌کند به شرطی که اقدام به ساخت و ساز نمائید.

کد مطلب: ۹۱۸۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
عضو شورای شهر قرچک : شهرداری قرچک هیچ محدودیتی جهت واگذاری زمین برای ساخت مدرسه ندارد

ایرج شیر نژاد عضو شورای اسلامی شهر قرچک در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: شهرداری در راستای اوقات فراغت دانش آموزان اقدامات بسیار خوبی انجام داده، و برای دومین بار متوالی المپیاد ورزشی را که تعدادی از این رشته‌های ورزشی به‌صورت خانوادگی است برگزار می‌کند.

او گفت: مجموعه شورا و شهرداری در خصوص هزینه ایاب و ذهاب اردوهای دانش‌آموزی همانند سال‌های قبل مساعدت و همکاری لازم را خواهد داشت و در این خصوص از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد.

شیرنژاد افزود: سرانه آموزشی خوبی در سطح شهرستان انجام‌شده و دغدغه در این خصوص نداریم و در هر نقطه که شهرستان بخواهد زمینی به شهرستان واگذار می‌شود.

عضو شورای شهر قرچک تأکید کرد: با توجه به اینکه تراکم دانش‌آموزی در منطقه قرچک بالا است، آموزش‌وپرورش در هر نقطه‌ای از شهر که زمین بخواهد شورا و شهرداری زمین واگذار می‌کند به شرطی که اقدام به ساخت و ساز نمائید.

خبرنگار: توحید عظیمی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار