اختصاص ۱۰۰ دستگاه اتوبوس ویژه راهپیمایی روز جهانی قدس در تبریز

تبریز (پانا) - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از انجام برنامه ریزی های لازم جهت اختصاص یکصد دستگاه اتوبوس ویژه برای خدمات رسانی به شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۸۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص ۱۰۰ دستگاه اتوبوس ویژه راهپیمایی روز جهانی قدس در تبریز

فرخ جلالی گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده و هر ساله در این روز مردم ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی، انزجار خود را از صهیونیست ها و استکبار جهانی و حمایت خود را از مقاومت مردم فلسطین اعلام می کنند.

وی ادامه داد: شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه نیز برنامه ریزی های لازم جهت اختصاص یکصد دستگاه اتوبوس ویژه برای خدمات رسانی به شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس انجام داده است.

جلالی بیان کرد: اتوبوس های مورد نیاز مساجد و ارگان های معرفی شده از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از طریق واحد گشت این شرکت تامین می شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز گفت: بعد از اتمام مراسم راهپیمایی، مرحله دوم خدمات رسانی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به مراسم عبادی و سیاسی نماز جمعه آغاز می شود.

وی افزود: در زمان اجرای مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در تمامی خطوط شهری و حومه نیز طبق برنامه ریزی انجام یافته تا حدی که امکان تردد باشد، خدمات رسانی ادامه می یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار