با صدور بیانیه ای از سوی آموزش و پرورش استان مرکزی صورت گرفت؛

دعوت از فرهنگیان و دانش آموزان جهت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

اراک(پانا)- اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت روز قدس از همه مسلمانان و آزادگان جهان به ویژه فرهنگیان عزیز دعوت کرد که با شرکت در راهپیمایی روز قدس با آرمان های والای امام خمینی (ره) مبنی بر بازگرداندن فلسطین به پیکر جهان اسلام تجدید پیمان کنند.

کد مطلب: ۹۱۸۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
دعوت از فرهنگیان و دانش آموزان جهت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

در متن بیانیه اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی آمده است:

روز قدس تجلی گاه رشادت و پایمردی، اراده استوار و تزلزل ناپذیر و حمایت های جانانه و شورانگیز امت های مسلمان جهان از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با صهیونیسم جنایتکار و استکبار جهانی است.

تشکیل دولت صهیونیستی اسرائیل بر پایه اسطوره جعلی و دروغین «سرزمین موعود» با حمایت استعمارگران غربی و از طریق کشتار ملت فلسطین و غصب خانه و سرزمین آباء و اجدادی آن‌ها بدون تردید یکی از بزرگترین زخم‌ها بر وجدان بیدار بشریت است.

ابتکار تاریخی امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس، به مثابه ایجاد پیوندی دائمی میان همه مسلمانان و حق‌طلبان جهان با ملت فلسطین است تا نام فلسطین و آرمان رهایی قدس در پیچ‌ و خم زندگی روزمره فراموش نشود.

روز جهانی قدس با به صحنه آوردن ملت های مسلمان در موضوع فلسطین، فریاد مظلومانه ملت فلسطین در اعاده حق قانونی و انسانی شان در آزادسازی قدس شریف را به گوش جهانیان خواهد رساند.

اینک و در آستانه فرارسیدن روز قدس فرهنگیان و دانش آموزان استان مرکزی همصدا با همه ی ملتهای آزادی خواه جهان، ضمن اعلام خشم و انزجار از جنایات رژیم منفور صهیونیستی و استکبار جهانی با حضور پرصلابت خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر وحدت و اتحاد امت اسلامی را در مسیر تحقق آرمان مقدس قدس شریف به نمایش می گذارند.

یادآور می شود: راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور، در شهر اراک، در روز جمعه دهم خردادماه از ساعت 11 صبح طی مسیر میدان شهدا، پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل الله نوری، میدان سرداران به سمت مصلای بیت المقدس همراه با سخنرانی حضرت آیت الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار