مدیریت کیفیت ISO- 2015 به مدت یکسال دیگر در آموزش و پرورش استان مرکزی تمدید شد

اراک(پانا)- با اجرای برنامه مراقبت ISO- 2015 ، مدیریت بهبود کیفیت عملکرد به مدت یکسال دیگر در آموزش و پرورش استان مرکزی تمدید شد.

کد مطلب: ۹۱۸۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیریت کیفیت   ISO- 2015 به مدت یکسال دیگر در آموزش و پرورش استان مرکزی تمدید شد

برنامه مراقبت ISO- 2015 به مدت یک روز در اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی اجرا شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در آئین اختتامیه برنامه مراقبت ISO- 2015 گفت: با انجام ارزیابی های مستمر، ظرفیت، مهارت، تجربه و وضعیت کاری افراد شاغل در یک دستگاه که عامل بهبود عملکرد دستگاه در خدمات رسانی است، مشخص می‌شوند .

وی اظهار داشت: بدون بررسی و کسب آگاهی از میزان پیشرفت و دستیابی به اهداف و بدون شناسایی چالش­های پیش روی سازمان و کسب بازخورد و اطلاع از میزان اجرای سیاست های تدوین شده و شناسایی مواردی که به بهبود جدی نیاز دارند، بهبود مستمر عملکرد میسر نخواهد شد.

فولادوند با اشاره به نحوه اجرای برنامه ISO-2015 در اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی تصریح کرد: در خلال اجرای برنامه مدیریت کیفیت، شاهد تبادل تجربیات و مهارت های همکاران در حوزه های مختلف نیز هستیم و این امر گامی موثر در ارتقا مهارت های شغلی و حرفه ای کارکنان دستگاه عظیم آموزش و پرورش است.

وی در ادامه افزود: آموزش و پرورش استان مرکزی در سال 96 موفق به کسب گواهینامه ISO- 2015 و ارتقا برنامه مدیریت بهبود کیفیت عملکرد شد که امروز با اعلام نتایج برنامه مراقبت ISO- 2015 که به واسطه حوزه تیم ممیزی، برنامه مدیریت بهبود کیفیت عملکرد به مدت یک سال دیگر در این اداره کل تمدید شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان داشت: تمدید این برنامه، ضمن تصدیق تلاش همکاران حوزه ستادی، نشان می دهد آموزش و پرورش به عنوان مجموعه ای پویا در یک چرخه تعریف شده سازمانی قرار گرفته است و هر روز تلاش خود را در راستای بهبود خدمات رسانی به مخاطبین اعمال می کند.

گفتنی است، در این ممیزی، اخذ رتبه برتر استان در طرح ماده 6 حقوق مصرف کننده، به عنوان یکی از نقاط قوت آموزش و پرورش معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار