برگزاری نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار

رشتخوار (پانا)- شورای آموزش و پرورش با حضور فرماندار ، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین شهرستان رشتخوار در محل اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۸۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار

با حضور فرماندار ، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار در محل اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

دراین نشست فرماندار شهرستان رشتخوار با اشاره به بحث برگزاری کنکور سراسری در این شهرستان، افزود: یکی از افتخارات چند سال اخیر شهرستان رشتخوار برگزاری آزمون کنکور سراسری است که بسیاری از دغدغه ها و مشکلات خانواده ها، استرس دانشجویان و مشکلاتی از قبیل مسافت، دیررسیدن به آزمون و... را مرتفع ساخته و امسال هم برای سومین سال متوالی به لطف پیگیری های مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و دیگر مسئولین، این آزمون با قدرت هر چه تمام تر در این شهرستان تشکیل خواهد شد.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان رشتخوار در ادامه بیان داشت: نشست شورای آموزش و پرورش با دو دستور کار، برگزاری آزمون کنکور سراسری سال ۹۸ و همچنین سنجش دانش آموزان پیش دبستانی در 20 حوزه سطح شهرستان رشتخوار برگزار شده است.
قاسمپور گفت: بعد از وقفه ای چندین ساله برای سومین سال متوالی در 14 و 15 تیرماه کنکور سراسری در رشته های مختلف در رشتخوار برگزار می شود.
وی همچنین از رشد آمار شرکت کنندگان در کنکور 98 خبر داد و تصریح کرد: امسال ما رشد ۱۷۰ نفری آمار شرکت کنندگان در کنکور سال ۹۸ را داشتیم و امیدواریم در سال های بعد این آمار افزایش یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار