در آستانه فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان صادر شد:

پیام مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به مناسبت روز جهانی قدس

مشهد (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس تاکید کرد: روز جهانی قدس که ثمره دور اندیشی های امام خمینی (ره) است نه فقط مختص به فلسطین، که روز مستضعفین و اسلام است، این روز جلوه گر وحدت همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان در حمایت از ملت ستمدیده فلسطین و مظلومان در برابر مستکبران است.

کد مطلب: ۹۱۸۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به مناسبت روز جهانی قدس

متن پیام قاسمعلی خدابنده مدیرکل این سازمان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون"

قدس شریف؛ همان‌گونه که امام راحل (قدس سره الشریف) فرمودند «پاره تن اسلام است» و برای همیشه تاریخ پاره تن اسلام باقی خواهد ماند.

روز جهانی قدس که ثمره دور اندیشی های امام خمینی (ره) است نه فقط مختص به فلسطین، که روز مستضعفین و اسلام است، این روز جلوه گر وحدت همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان در حمایت از ملت ستمدیده فلسطین و مظلومان در برابر مستکبران است.

مسلمانان جهان به ویژه ایرانیان در تمام این سال‌ها ثابت کردند که روز قدس از آرمان‌های ملت فلسطین حمایت می‌کنند و امسال نیز با حضور شکوهمند خود در "راهپیمایی روز جهانی قدس" به مستکبران، زورگویان و غاصبان یادآوری می‌کنند که دفاع از آرمان‌های فلسطین مشمول زمان و فراموشی نخواهد شد.

معلمان، دانش آموزان و آحاد مختلف مردم خراسان رضوی نیز همگام با ملت شریف ایران و تمام مسلمانان آزادی خواه جهان در این آیین مهم و راهبردی شرکت خواهند داشت تا با نشان دادن همبستگی و همدلی در دفاع از قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین، بار دیگر ثابت کنند تا برافراشتن پرچم مقدس اسلام بر بلندای مسجد الاقصی از پای نخواهند نشست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار