نماینده ولی فقیه در استان همدان:

فعالیت های آموزش و پرورش استان در عرصه نماز قابل تحسین است

همدان (پانا) - امام جمعه همدان در جلسه ستاد اقامه نماز و شورای عمومی قرآن و عترت آموزش و پرورش استان ارتباط بین حوزه و آموزش و پرورش را با اهمیت خواند و بر حضور طلبه ها در مدارس به عنوان کسانی که نقش بسزایی در تربیت دینی دانش آموزان و ترویج نماز دارند، تأکید کرد.

کد مطلب: ۹۱۸۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت های آموزش و پرورش استان در عرصه نماز قابل تحسین است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، آیت الله شعبانی با اشاره به اهمیت تربیت در مدارس، اظهارکرد: تربیت فرایندی است که به تدریج اتفاق می افتد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان این که فعالیت های آموزش و پرورش استان در عرصه نماز قابل تحسین است، تصریح کرد: بهتر است برنامه ای طراحی شود که حضور روحانیون در مدارس مستمر باشد.

او با اشاره به این که وزیر آموزش و پرورش در این زمینه پیش قدم شده و قرار است تفاهم نامه ای در این خصوص امضا شود، خاطرنشان کرد: این اقدام نشان دهنده دغدغه مند بودن دست اندرکاران دستگاه تعلیم و تربیت است.

آیت الله شعبانی طرح امین را از طرح های خوب در آموزش و پرورش خواند و گفت: حضور طلاب علوم دینی در مدارس باعث رفع شبهات و هدایت دانش آموزان در مسیر درست و انس و الفت بیش از پیش آن ها با قرآن خواهد شد.

امام جمعه همدان با اشاره به گستردگی برنامه های آموزش و پرورش در حوزه نماز، قرآن و عترت، گفت: براساس اطلاعات دقیقی که داریم، دستگاه تعلیم و تربیت استان فعالیت های خوبی در این زمینه داشته که قابل تحسین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار