مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان:خیرین زینت آموزش و پرورش هستند

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان در جشنواره خیرین مدرسه ساز که در آموزش و پرورش ناحیه 4 برگزار شد گفت : حضور و خدمات خیرین مدرسه ساز در طول دوران انقلاب اسلامی و به خصوص در دو دهه گذشته در استان بسیار چشمگیر بوده است.

کد مطلب: ۹۱۸۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان:خیرین زینت آموزش و پرورش هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: خیرین محترم زینت آموزش و پرورش هستند و ما افتخار می کنیم به وجود خیرین عزیز در آموزش و پرورش ؛ آموزش و پرورشی که از پاک ترین دستگاه های اجرایی کشور است و پاک ترین افراد در آن مشغول به کار هستند.
وی در ادامه با تاکید بر این موضوع که عزت و عظمت حاکمیت در کشور ما آموزش و پرورش است در جمع خیرین اظهار داشت : شما خیرین جای خوبی را انتخاب کرده اید که در آموزش و پرورش سرمایه گذاری نموده اید.
وی در ادامه با اشاره به مشکلات کسری نیروی انسانی و کمبود فضای فیزیکی در نواحی و مناطق به خصوص در آموزش و پرورش ناحیه 4 اظهار داشت : با برنامه ریزی هایی که انجام شده برخی مشکلات از قبیل مشکلات نیروی انسانی برای این ناحیه مرتفع خواهد شد ، و در خصوص تامین فضای فیزیکی نیز امیدواریم با کمک و همراهی شما خیرین این موضوع محقق گردد.
اعتدادی در پایان افزود : حضور و خدمات خیرین مدرسه ساز در طول دوران انقلاب اسلامی و به خصوص در دو دهه گذشته در استان اصفهان بسیار چشمگیر بوده است و باعث افتخار است که استان اصفهان نسبت به سایر استان ها در این زمینه پیشتاز بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار