بیانیه اداره کل آموزش و پرورش اصفهان به مناسبت روز جهانی قدس

اصفهان (پانا) - با فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و راهپیمایی بزرگ روز قدس اداره کل آموزش و پرورش اصفهان در این خصوص بیانیه ای صادر کرد.متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

کد مطلب: ۹۱۸۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه  اداره کل آموزش و پرورش اصفهان به مناسبت روز جهانی قدس

به نام خدا
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به نقطه ی عطفی برای اتحاد و همبستگی مسلمانان حق طلب و ظلم ستیز جهان تبدیل شده امسال با شرایط متفاوت و ویژه ای باز هم فرا می رسد.
منطقه ی حساس خاورمیانه که همواره مورد طمع قدرت های سلطه گر به ویژه آمریکا و رژیم متجاوز و اشغالگر اسرائیل و برخی حکام مرعوب و فریب خورده ی منطقه ای بوده به آوردگاهی تبدیل شده که گویی تمامی کفر و شرک و نفاق در مقابل تمامی اسلام و عدالت صف آرایی کرده اند.
جمهوری اسلامی ایران طی 4 دهه حضور مدبرانه ی منطقه ای و نقش آفرینی هوشمندانه در تمامی این سال ها همه ی ترفندها و توطئه های دشمنان را در این منطقه نقش بر آب کرده و دندان طمع آنان را شکسته است.
اکنون برخی کشورهایی که مدعی آقایی جهان هستند در مقابل جریان مردمی مقاومت ابراز عجز و ناتوانی می کنند و قدرت ایمان و پایمردی این جریان همه ی ثروت و قدرت و تجهیزات نظامی و امکانات وسیع آنان را به حاشیه برده است.
روز قدس می آید تا این فریاد جهانی را رساتر کند که حق گرفتنی است، ظلم ماندنی نیست و قدرت های شیطانی دیر یا زود در مقابل لشگر الهی زانو تسلیم بر زمین خواهند نهاد و خوار و ذلیل خواهند شد.
روز قدس می آید تا ثابت کند نور خدا خاموش شدنی نیست و حق مظلومان و آوارگان فلسطین در گذر زمان فراموش نخواهد شد.
روز قدس می آید تا قدرت عدالت طلبی اسلام را به اثبات برساند و به همگان بباوراند که اسلام انقلابی و ظلم ستیز نقشی ویژه در معادلات منطقه ای و جهانی ایفا می کند.
فرهنگیان و دانش آموزان استان شهیدپرور اصفهان نیز ضمن تجدید میثاق با رهبر فقید و کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و شهیدان سرافراز مقاومت در سراسر جهان امسال پرشورتر از گذشته دوشادوش امت سربلند اسلام در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند و تا ریشه کن شدن خشونت و جنایت و اشغالگری از پای نخواهند نشست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار